רכילות עסקית

שיא בהפחתת פליטת גזי החממה: זה ההישג של תאגיד המזון הבינלאומי

תאגיד מרס הציג את דו"ח הקיימות שלו לשנת 2023 אשר מצביע על התקדמות ראויה לציון לקראת היעד שלו להשיג net zero עד 2050. נקבע שיא של הפחתת פליטת גזי חממה של 8% לעומת נקודת המוצא שלה ב-2015 בשרשרת הייצור והאספקה המלאה שלה ב-2023 בלבד

מערכת ice | 
ליאב פלד (צילום סיוון פרג')
תאגיד מרס פרסם היום (חמישי) את דו"ח הקיימות שלו (Mars Sustainable in a Generation) לשנת 2023, והכריז על התקדמות ראויה לציון לקראת היעד שלו להשיג net zero עד 2050, תוך קביעת שיא של הפחתת פליטת גזי חממה של 8% לעומת נקודת המוצא שלה ב-2015 בשרשרת הייצור והאספקה המלאה שלה ב-2023 בלבד.
מאז 2015, פליטת גזי החממה בשרשרת הייצור והאספקה של החברה הצטמצמה ב-16% (או 5.7 מיליון טון - הפליטות המקבילות שנוצרו על ידי יותר מ-1.3 מיליון מכוניות מונעות בנזין בשנה), תוך צמיחה עסקית של יותר מ-60% למעל 50 מיליארד דולר. 
כשמרס פרסמה את מפת הדרכים של Mars Net Zero ב-2023, החברה התחייבה להשקיע יותר ממיליארד דולר במשך שלוש שנים. לצד זאת, החברה הכריזה כי היא תמשיך להתחייב למשאבים פיננסיים לפי הצורך עד להשגת אפס פליטות פחמן.
מנכ"ל מרס ריגלי ישראל, ליאב פלד: "בשנה שעברה פרסמנו את מפת הדרכים net zero בהבטחה להאיץ את הפחתת הפחמן שלנו, ועם תוצאות השנה, אנו מקיימים את האסטרטגיה העסקית שלנו להמשיך ולצמוח תוך הפחתת פליטת הפחמן, שמירה על כדור הארץ ודאגה לדורות הבאים".
כאשר כמעט 60% מטביעת הרגל של גזי החממה בשרשרת הייצור והאספקה של החברה מגיעה ממרכיבים חקלאיים, מרס מגדילה יוזמות חקלאות חכמות אקלימית כדי להניע את המשך הפחתת הפחמן. יוזמות אלו שואפות לשפר את בריאות הקרקע ואת חוסן החקלאות - תוך מתן תמיכה פיננסית והכשרה קריטית לחקלאים כדי לעודד את אימוץ שיטות החקלאות החדשות.  
ההשקעות האחרונות של מרס להרחבת חקלאות חכמה אקלימית כוללות בין היתר עבודה עם עמיתים להקמת תוכנית ממוקדמת לתמיכה ב-1,900 חקלאים בארבע מדינות בארה"ב ופולין. בנוסף, החברה מרחיבה את השותפות של מותג המזון לחיות המחמד שלה המכונה "רויאל קנין" לבין Soil Capital, במהלכו היא תעניק סיוע כלכלי ל-250 חקלאים בצרפת ובבלגיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה