רכילות עסקית

עם 1,000 דולר על הקו: משפיען הרשת הישראלי בשיתוף פעולה מפתיע

נאס דיילי מכריז על אתגר חדש ותחרות מסקרנת במיוחד. המטרה: חינוך פיננסי בנושאים שונים. החברה שעומדת מאחורי המהלך כי איטורו, שמשתפת פעולה גם עם הרשת החברתית X. "מקווה שנוכל לעורר עניין בשוק ההון, ולעודד קבלים רחבים ללמוד על השקעות"
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
נוסייר יאסין, המוכר יותר בכינוי "נאס דיילי" מכריז על שיתוף פעולה מסקרן עם חברת הפינטק הישראלית איטורו (eToro). במסגרת שיתוף הפעולה יפרסם כוכב הרשת סדרה של סרטונים ברשתות החברתיות שעוסקות בחינוך פיננסי בנושאים שונים - קריפטו, שוק ההון ועוד. 
במסגרת שיתוף הפעולה הכריזה החברה על תחרות מסקרנת, בהשתתפות יוצר הרשת הפופולארי. נאס ואנשי הצוות שלו יקבלו הון ראשוני של 1,000 דולר ויצטרכו להשקיע את הכסף. אחרי שישה חודשים איש הצוות שישתמש בידע שלמד בתחום הפיננסי בצורה הטובה ביותר יהיה המנצח הגדול בתחרות. 
לנאס דיילי 68 מיליון עוקבים מרחבי העולם בפלטפורמות השונות ברשתות החברתיות. בכל חודש, במשך שישה חודשים, יפרסם סרטון חינוכי בנושא אחר - אינפלציה, השקעה אקטיבית, קריפטו, השקעה פסיבית ועוד. מלבד הסרטונים שיעלו בערוצים השונים, לגולשים תהיה גישה לסמינרים מקוונים בהפקת החברה עם המומחים שעובדים באיטורו פועלת בשיתוף פעולה גם עם הרשת החברתית X בנושא החינוך הפיננסי. 

אתגר חדש. נאס דיילי ויוני אסיא. קרדיט: יח"צ
יוני אסיא, מנכ"ל איטורו, מסר בנוגע לשיתוף הפעולה: "נאס בנה קהילה גלובלית יוצאת דופן של אנשים סקרנים, שרוצים ללמוד ולגלות מה מניע את העולם. אני מקווה שיחד נוכל לעורר עניין בשוק ההון, לעודד קהלים רחבים ללמוד על השקעות ולעזור לרבים להשיג את היעדים הפיננסיים שלהם". נאס דיילי בעצמו אמר: "הקהל שלי להוט להיות חלק מהפרויקט, הלוואי שהיו מלמדים אותנו בבית הספר על עולם ההשקעות. אני נחוש לשתף איתכם את הידע הזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה