רכילות עסקית

התעשיין המוערך זוכה לכבוד ענק: "שמחתי מאוד לקבל את הפרס"

יצחק בז'רנו, יו"ר ומנכ"ל חברת רדימיקס, קיבל את פרס התעשייה לשנת 2024 בנוכחות בכירי המשק הישראלי ונשיא המדינה, יצחק הרצוג. יצחק בז'רנו: "התרגשתי ושמחתי מאוד לקבל את הפרס, הן עבורי והן עבור רדימיקס"

מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום freepik)

יצחק בז'רנו, יו"ר ומנכ"ל חברת רדימיקס, זכה לכבוד ענק בטקס חגיגי של התאחדות התעשיינים לבכירי המשק הישראלי. איש העסקים המצליח קיבל את פרס התעשייה לשנת 2024 בנוכחותו של נשיא המדינה, יצחק (בוז'י) הרצוג, אשר מכיר את פועלו ושיבח את בנאומו את תרומת התעשיינים כאשר הוא מדגיש את הערכתו העצומה לעבודתם בימים אלו.

נשיא התאחדות התעשיינים, ד"ר רון תומר, ציין כי ועדה מיוחדת בהובלתו של דן פרופר, תעשיין וותיק ורב זכויות, קבעה את הזוכים בפרס היוקרתי וכי יצחק בז׳רנו מנכל ויו"ר חברת רדימיקס זוכה בפרס "על שהוביל את חברת רדימיקס ומיצב אותה בחוד החנית של תעשיית הבנייה בישראל".
ד"ר רון תומר פנה לנוכחים בטקס החגיגי ואמר: "אולי לא כולכם מכירים את השם, אבל יצחק בז'רנו הוא אחד הגורמים העיקריים להתפתחות ענף הבנייה בישראל והוא קיבל את הכבוד הראוי לו".
במעמד הענקת פרס התעשייה לשנת 2024, מיהר בז'רנו להודות לוועדה המיוחדת על הבחירה בו כאחד הזוכים בפרס היוקרתי. "התרגשתי ושמחתי מאוד לקבל את הפרס, הן עבורי והן עבור רדימיקס".
יצחק בז'רנו פנה לדור הבא של התעשיינים ואמר: "אני יודע שאתם מרגישים שאתם קמים כל בוקר ומתמודדים מחדש בזירת מלחמה, גם מצד הרשויות שמעדיפות תוצרת זרה על פני ישראלית. אבל מדינת ישראל היא ביתנו ואין לנו ארץ אחרת. פתחו וקדמו את התעשייה הישראלית, כי עליה מושתתת המדינה שלנו ובלעדיה אין לנו זכות קיום".

(צילום: הרברט בישקו)

הוועדה המיוחדת הסבירה כי בחרה בבז'רנו לקבל את הפרס היוקרתי נוכח העובדה כי הוא מנהל ביד רמה את תעשיות רדימיקס, אשר ידועה כחברת הבת של חברת CEMEX הבינלאומית אשר נוסדה במקסיקו לפני למעלה מ- 100 שנים. בז'רנו מנהל את תעשיות רדימיקס מתחילת 2003 כמנהל כללי. בשנת 2008 שימש איש העסקים כיו"ר החברה והוא הוביל את החברה להישגים מרשימים, נוכח העובדה כי הפך את תעשיות רדימיקס השלוחות הבינלאומיות המשמעותיות של קבוצת CEMEX.
עוד ציינו חברי הוועדה המיוחדת כי הפרס ניתן לו בזכות תרומתו רבת השנים וההיקף לתעשייה הישראלית בכלל ולתעשיית חומרי הגלם לענף הבנייה בפרט ולהובלתו את חברת רדימיקס ומיצובה בחוד החנית של תעשיית הבנייה בישראל.
 

עוד נכתב בנימוקי הוועדה: "בז'רנו רשם הישגים מרחיקי לכת, הטמיע טכנולוגיות חדשניות מתקדמות, פיתח מוצרים ומערכות המותאמים לשוק הבנייה הישראלי,  במטרה להמיר את הבנייה המסורתית בשיטות בנייה חדשניות ויעילות יותר. בז'רנו הינו תעשיין הרואה בעובדים משאב יקר, שהנהיג שוויון הזדמנויות לכל העובדות והעובדים, והצמיח מנהלות ומנהלים לתפקידי מפתח מתוך החברה עצמה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה