רכילות עסקית

פסטיבל חוצות היוצר מתקרב בצעדי ענק: זה המשרד שינהל את מערך היח"צ

שלומית עמיר ועופר מנחם יובילו את יחסי הציבור של האירוע הירושלמי המסורתי. השנה יתארחו בו יותר מ-100 אומנים ומוזיקאים ישראלים בסימן "מוכרחים להמשיך לנגן". בין המופיעים המפורסמים על הבמה: שרית חדד, התקווה 6, ישי ריבו, אביב גפן ועוד 
מערכת ice | 
פסטיבל חוצות היוצר (צילום דור פזואלו)
פסטיבל חוצות היוצר יתקיים השנה בין ה-14 ל-26 באוגוסט. זוהי השנה ה-48 בה מתקיים הפסטיבל. יותר מ-100 אומנים ויוצרים צפויים להגיע לאירוע, שמתקיים בבריכת הסולטן בירושלים, למרגלות העיר העתיקה ומגדל דוד. בין האמנים שיופיעו על במות הפסטיבל: אביב גפן, התקווה 6, החברים של נטאשה, שרית חדד, טיפקס, שרק, ישי ריבו ועוד. 
מלבד האומנים המפורסמים שישירו וינגנו על הבמה, השנה בפסטיבל יהיה מסלול חוויתי המורכב מטכנולוגיות מתקדמות שיוצרות אשליות מיוחדות, דוכני אוכל, אומנות ישראלית ועוד. בצל המצב הביטחוני והמלחמה המתמשכת, יתקיים השנה הפסטיבל בסימן "מוכרחים להמשיך לנגן". הפסטיבל יארח, תחת כיפת השמיים, את האמנים והאורחים, ל-11 ימים של חוויה ירושלמית ייחודית. 
הפסטיבל מופק ביוזמת עיריית ירושלים וחברת אריאל. השנה, החברות שנבחרו להפעיל את מערך יחסי הציבור של הפסטיבל הירושלמי הוותיק הן שתי חברות יחסי הציבור: שלומית עמיר ועופר מנחם. מדובר בשני משרדי יחסי ציבור גדולים, שעוסקים בתחום התרבות והמוזיקה. שני המשרדים ישלבו כוחות וינהלו את מערך יחסי הציבור של הפסטיבל המסורתי לאומנות ולמוזיקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה