נדל"ן ותשתיות

ב-600 מיליון שקל: נשבר שיא מכירות של משרדים בירושלים

היזמים ב.ס.ר, קרן JTLV וחברת יהודה רחמים שיווקו בתוך כ-3 חודשים שטחי משרדים בשטח של כ-35,000 מ"ר בהיקף כספי של מעל 600 מיליון שקל בפרויקט GATE בשער העיר ירושלים
מערכת ice | 
רובע העסקים החדש של ירושלים ממשיך לקרום עור וגידים (צילום בסר JTLV יהודה רחמים)
קבוצת ב.ס.ר, קרן JTLV והיזם הירושלמי יהודה רחמים שיווקו בתוך כ-3 חודשים בפרויקט Jerusalem GATE בכניסה לעיר ירושלים יותר ממחצית משטחי המשרדים, כ-35,000 מ"ר בהיקף של מעל ל-600 מיליון שקל שיוקם במסגרת הפרוייקט שמתוכנן.
מגדל המשרדים, ייבנה לגובה של 40 קומות מעל חניון תת קרקעי במפרט טכני גבוה ואיכותי כאשר ישלב בתוכו גם חדר כושר, בית כנסת ושטחים ציבורים לרווחת הרוכשים. מגדל המשרדים הינו חלק ממגה פרויקט שיכלול בתוכו בנוסף למשרדים, שטחי מסחר בהיקף של כ-8,000 מ"ר, מלונאות בהיקף של כ-30,000 מ"ר לצד כ-350 יחידות דיור. אדריכל הפרויקט הינו מוטי כסיף ממשרד BLK.
תמהיל הרוכשים הינו מגוון בעלי מקצועות חופשיים שרכשו רובם משרדים לשימוש עצמי. שטח המשרדים בין 200 מ"ר ועד קומות שלמות. הפרויקט נמצא בשלב של היתר לדיפון וחפירה והביצוע צפוי להתחיל במהלך השבועות הקרובים וצפוי להסתיים בתוך כ-5 שנים.
GATE הינו חלק מתוכנית רובע הכניסה החדש של העיר ירושלים ויהווה את שער הכניסה החדש אל העיר, צמוד לגשר המיתרים, לרכבת ישראל, הרכבת הקלה משכנות האומה, היכלי המשפט, הקריה המחוזית, הפרקליטות וביטוח לאומי. 

ב.ס.ר, עד היום שיווקה את הפרויקטים שלה במתכונת של קבוצות רכישה בהיקף של מעל   1.6מיליון מ"ר משרדים, מגורים ומסחר. לראשונה משווקת את פרויקט GATE במתכונת יזמות, יחד עם שותפיה לפרויקט זה.
פרויקט GATE הינו המיזם השני של קבוצת ב.ס.ר בירושלים המקימה בימים אלה בסמוך לשוק מחנה יהודה 2 מגדלי מגורים בני 31 קומות ובית מלון NYX עבור קבוצת פתאל, הפרויקט בשלב ביצוע מתקדם וצפוי להסתיים בתחילת שנת 2026.
נחשון קיויתי, יו"ר ובעלים קבוצת ב.ס.ר מסר: "זו זכות גדולה עבורנו להקים את פרויקט שער העיר החדש של בירת ישראל, במיקום הנגיש ביותר על צירי התחבורה המרכזיים. אחת הסיבות שמשכו אותנו לייזום והקמת הפרויקט הוא גודלו והלוקיישן האטרקטיבי.   זיהינו את הפוטנציאל והצורך המתבקש של כל אותם בעלי מקצועות חופשיים המחפשים את משכנם החדש והמודרני שיהיה בבעלותם. בתוך כ-3 חודשים שיווקנו יותר ממחצית מגדל המשרדים ואנו מאמינים שעד סוף 2024 נשלים את שיווק המגדל במלואו".
GATE הינו הפרויקט השני של השותפות היזמית בין בסר JTLV ויהודה רחמים ובימים אלה הם מקימים את פרויקט המשרדים R.S.K B1 במתחם האלף בראשון לציון. לאחרונה קרן JTLV רכשה מניות בקבוצת ב.ס.ר והצטרפה כשותפה בחברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה