רכילות עסקית

מייסד מטה משפחות החטופים במהלך מפתיע: זה הג'וב החדש שקטף

לאחר שעזב את מטה משפחות החטופים עם פרישתו של רונן צור, אסף פוזניאק, ממייסדי מטה המשפחות להחזרת החטופים, מונה כדובר עיריית גני תקווה. אסף פוזניאק: "אפעל בכדי להציג את העשייה הציבורית והקהילתית הענפה שמובילה ראש העיר, יחד עם התושבים ועובדי העירייה"

מערכת ice |  1
אסף פוזניאק (צילום אייל רדושיצקי)
אסף פוזניאק, ממייסדי מטה המשפחות להחזרת החטופים,  מונה לתפקיד דובר עיריית גני תקווה. באותה שבת שחורה, צלצל הטלפון של אסף ואחיו סיפר כי אחיותיה של אשתו, הודיה ותאיר דוד ז"ל, הוגדרו כנעדרות ממסיבת הנובה בחניון רעים.
דרך אביהן של תאיר והודיה, אסף החל בגיוס משפחות הנעדרים ומשפחות החטופים מהמסיבה ויצר קשר עם מעסיקו, רונן צור, שהתגייס מיד למען ניהול המאבק לשחרורם. כך החלה פעילותו הנרחבת של פוזניאק בנושא השבת החטופים
לפוזניאק ניסיון רב בתחום הדוברות, את דרכו החל במערך הדוברות של עיריית רמת כן בראשות כרמל שאמה הכהן, ולאחר מכן הצטרף לצוות משרד "צור תקשורת", שם ייצג חברות ציבוריות ופרטיות מובילות במשק הישראלי. בחודש פברואר האחרון עזב פוזניאק את מטה משפחות החטופים לאחר פרישתו של רונן צור מתפקידו כמנהל המטה. כעת הוא מתחיל בתפקידו החדש כדובר עיריית גני תקווה.
בעקבות הצטרפותו של פוזניאק לעיריית גני תקווה, ליזי דלריצ'ה, ראשת עיריית גני תקווה וסגנית יו"ר מרכז השלטון המקומי, מיהרה להגיב: "אני מאחלת לאסף המון הצלחה בתפקידו החדש. התרשמתי מהרגישות ומהיכולות המקצועיות שלו בעולם בתקשורת וניהול משברים. אני בטוחה שהוא יביא מהניסיון שצבר בזירה המוניציפלית ובמגזר הפרטי אל תפקידו החדש בעירייה".
מטעם אסף פוזניאק, דובר עיריית גני תקווה, נמסר: "אני מודה לרונן על ההזדמנות, הלמידה והאמון לכל אורך הדרך. אזכור לו תמיד את התגייסותו ועמידתו למען משפחתי ולמען כלל משפחות החטופים. אני מודה לרה"ע על הבחירה בי ואני שמח להצטרף לעיריית 'גני תקווה' ולקחת חלק בקידום סיפורה של קהילה חזקה שיצרה עיר חדשה בישראל. אפעל בכדי להציג את העשייה הציבורית והקהילתית הענפה שמובילה ראש העיר, יחד עם התושבים ועובדי העירייה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין על פקידות משעממת בעיר קטנה (ל"ת)
    נדב 06/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור