רכילות עסקית

חברת ExaGrid קוטפת הישג ענק: "גאים לזכות בשלושת הפרסים הללו"

ExaGrid הודיעה כי בטקס פרסי המחשוב ברשת שהתקיים בשבוע שעבר בלונדון, היא זכתה בשלושה תארים שונים; חברת השנה, מוצר החומרה של השנה ואף קטפה את פרס התשואה על ההשקעה. ביל אנדרוז, נשיא ומנכ"ל ExaGrid: "אנו גאים לזכות בשלושת הפרסים הללו, ובמיוחד לקבל שוב הכרה כחברת השנה"

מערכת ice | 
חברת ExaGrid (צילום יח"צ)
חברת ExaGrid, אשר מספקת אחסון גיבוי מדורג עם אזור נחיתה ייחודי מבוסס מטמון כוננים, מאגר החזקה לטווח ארוך וארכיטקטורת התרחבות, הכריזה כי רשמה הישג מרשים לאחרונה, נוכח העובדה כי זו זכתה בשלושה תארים בענף. 
בהודעתה, ExaGrid ציינה כי היא קיבלה זכתה בשלושה תארים שונים: חברת השנה, מוצר החומרה של השנה ואף קיבלה את פרס התשואה על ההשקעה במהלך ההשקעה במהלך טקס פרסי המחשוב ברשת שהתקיים בשבוע שעבר בלונדון. 
הודות לפיתוח החדשני, זכתה החברה לשלל פרסים שונים במהלך שנת 2024. בפרסי פריצת הדרך בתחום הנתונים, זכתה החברה בפרס 'פתרון השנה לגיבוי נתונים' ובמסגרת פרסי מחשוב הרשת, זכתה בחברה בפרס 'חברת השנה'.
מלבד זאת, החברה קיבלה את פרס מוצר החומרה של השנה במסגרת פרסי מחשוב הרשת ואת פרס תשואה על ההשקעה, קטפה החברה במסגרת פרסי מחשוב הרשת שהתקיימו לאחרונה. 
פרסי מחשוב הרשת נקבעים באמצעות הצבעה ציבורית. פרסי שנת 2024 ממשיכים את סדרת הזכיות של Exagrid, אשר זוכה בהם זו השנה השישית ברציפות, בתחרות פרסי מחשוב הרשת, וכן השנה החמישית ברציפות בה החברה זוכה בפרס חברת השנה.
בעקבות אותו הישג מרשים שקטפה החברה בשבוע שעבר, זיין ביל אנדרוז, נשיא ומנכ"ל ExaGrid: "אנו גאים לזכות בשלושת הפרסים הללו, ובמיוחד לקבל שוב הכרה כחברת השנה, ואנו אסירי תודה לשותפינו וללקוחותינו על תמיכתם בנו. ברכות לכל הזוכים בתחרות פרסי מחשוב הרשת לשנת 2024, ותודה רבה לכל מי שהצביע לנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה