רכילות עסקית

מהפך בעולם הנדל"ן המקומי: תקינת IVS הבינלאומית בדרך לישראל?

יו"ר לשכת שמאי המקרקעין, נחמה בוגין, נמצאת בימים אלו בלונדון בדיוני הןועדה המייעצת  AFWG של ארגון ה-IVSC. בוגין מקדמת את הטמעת התקינה הבינלאומית שתאפשר למנף השקעות נדל"ן של חברות מהעולם בשוק הישראלי המקומי
מערכת ice | 
יו''ר לשכת שמאי המקרקעין בוועידת השמאות העולמית בלונדון (צילום יחסי ציבור)
יו"ר לשכת שמאי המקרקעין, נחמה בוגין, נמצאת בימים אלו בלונדון בדיוני הןועדה המייעצת  AFWG של ארגון ה-IVSC (ארגון השמאות הבינלאומי). בהודעת הלשכה היום (חמישי) נמסר כי הועדה מונה 12 חברים מכל העולם, ובוגין הינה הנציגה הראשונה מישראל.
בוגין מקדמת את הטמעת התקינה הבינלאומית IVS בישראל שתאפשר למנף השקעות נדל"ן של חברות מהעולם בשוק הישראלי המקומי. בוגין ציינה כי הטמעת תקינת ה-IVS בישראל תעשה מהפכה בתחום, בדיוק כפי שעשה תקן ה-IFRS לעולם ראיית החשבון.
המהלך יפתח את השמאות לשיתופי פעולה גלובליים תוך התבססות על תקינה בינלאומית שתייצר שפה מקצועית משותפת בין המדינות השונות. בחודש מרץ האחרון בכנס של מכון אלרוב, ציינה בוגין כי "ההתחדשות העירונית היא המנוע המרכזי של שוק הנדל"ן למגורים. דיור להשכרה חייב להפוך לאלטרנטיבה מעשית בישראל, נדרש עידוד ממשלתי אמיתי. טיפול בתחום התשתיות שמהווה חסם לפיתוח, השלטון המרכזי צריך לתמוך בשלטון המקומי כדי לאפשר פיתוח מתחמים שכבר אושרו תכנונית".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה