רכילות עסקית

ירון ברוביסנקי ואורי גוטליב מאחדים כוחות: זה העסק המפתיע שהקימו

צמד השחקנים אורי גוטליב וירון ברובינסקי הקימו מיזם פרסומי חדש העונה לשם "YYYY", שיספק מענה שיווקי דיגיטלי ללקוחות המעוניינים לקדם את העסק שלהם באמצעות סרטון קצר אשר מצולם ומשוחק על ידם

מערכת ice | 
ברובינסקי וגוטליב (צילום יח"צ)
השחקן והקומיקאי אורי גוטליב והשחקן והמנחה ירון ברובינסקי החליטו לבצע מהפכה בתחום הפרסום והשיווק ולהפוך למתחרים ראויים עבור שלל המשפיענים והמשפעניות הפועלים ברשתות החברתיות ומקדמים לא מעט חברות וגופים מובילים במשק הישראלי.
השניים הקימו מיזם פרסומי חדש העונה לשם "YYYY", אשר יספק מענה שיווקי דיגיטלי ללקוחות המעוניינים לקדם את העסק שלהם באמצעות סרטון באורך של כ-30 שניות אשר מצולם ומשוחק על ידם.
הפורמט הקומי והפרסומי אשר עליו אחראים צמד השחקנים יחד עם הפרסומאים אסי שביט ורן אטלס, יכיל את הבריף הפרסומי של הלקוח על פי מסריו, זאת במטרה להשיג כמות צפיות גדולה בעלויות נמוכות.
בשונה מכוכבי הרשת והמשפיענים אשר מקדמים לא מעט חברות ברשתות החברתיות ופונות בעיקר לקהל הצעיר, YYYY נחשבת לפלטפורמה ייחודית המיועדת לכל סוגי הקהלים ולכל סוגי המפרסמים, מהקטן לגדול, והיא תהווה במה חדשה לסרטונים בשוק הפרסום הישראלי ליצירת ויראליות ברשת.
הסרטון הראשון של המיזם הפרסומי החדש  "YYYY" הכולל שיתוף פעולה ראשון בנושא, עלה לרשתות החברתיות בימים האחרונים. ירון ברובינסקי עלה לאחרונה לכותרות בשל העובדה כי מנחה הטלוויזיה והשעשועונים המפורסם מעוניין להשתתף בתוכנית הריאליטי "מחוברים" של הוט. בשל כך, החל ברובינסקי לבצע טסט לתוכנית הריאליטי, לאחר שקיבל מצלמה והחל לתעד את שגרת חייו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה