רכילות עסקית

גרושתו של ביל גייטס פורשת: זה הסכום המטורף שתקבל

מלינדה גייטס עוזבת את קרן הצדקה שייסדה עם בעלה לשעבר ביל גייטס, תקבל 12.5 מיליארד דולר להמשך עבודתה בקידום זכויות נשים ומשפחות
מערכת ice |  2
ביל גייטס ומלינדה גייטס (צילום ויקיפדיה, טוויטר/מלינדה גייטס)
מלינדה גייטס, לשעבר אשתו של מייסד מיקרוסופט ביל גייטס, עוזבת לאחר יותר מ-20 שנה את קרן הצדקה שהקימו יחד - ביל ומלינדה גייטס פאונדיישן. בהודעתה אמרה כי היא תקבל 12.5 מיליארד דולר להמשך עבודתה בקידום זכויות נשים ומשפחות, כך על פי דיווחים בארצות הברית.
הזוג גייטס, שנפרדו ב-2021 לאחר 27 שנות נישואין, הבטיחו להמשיך בעבודתם הפילנתרופית המשותפת. עם פרישתה של מלינדה, תשנה הקרן את שמה ל"גייטס פאונדיישן" וביל גייטס יעמוד בראשה לבדו.

מנכ"ל הקרן ציין כי לאחר "כמה שנים קשות" בהן חלה נסיגה בזכויות נשים, מלינדה רוצה להתמקד בשינוי המגמה הזו בפרק הבא בחייה. הקרן השקיעה מעל 75 מיליארד דולר במלחמה בעוני ובמחלות מאז הקמתה: "אחרי כמה שנים קשות בהן (מלינדה) ראתה נסיגה בזכויות הנשים בארה"ב וברחבי העולם, היא רוצה להשתמש בפרק הבא בחייה כדי להתמקד בשינוי המגמה הזאת".
ביל גייטס כתב כי הוא מצטער על עזיבתה אך בטוח שתהיה לה "השפעה עצומה" בעבודתה הפילנתרופית העתידית. מלינדה, ששווייה 11.3 מיליארד דולר, תמשיך לקדם סיוע לנשים ומשפחות דרך חברת ההשקעות שלה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ״הסכום המטורף שהיא תקבל״???
    פרדי 05/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה הכסף שלה! והיא מעבירה אותו לקרן אחרת… הכותרת הזו היא עוד דוגמא לדמגוגיה פופוליסטית..
    סגור
  • 1.
    האיש הזה מסוכן (ל"ת)
    ריסוס וחיסונים להמונ 05/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור