השוק

מטורף: חצי מהתמלוגים של מייקל ג'קסון נמכרים תמורת סכום דמיוני

סוני מיוזיק רוכשת חצי מהתמלוגים לשיריו של מייקל ג'קסון, אחד מכוכבי הפופ הגדולים בהיסטוריה, תמורת סכום שיא של 600 מיליון דולר
מערכת ice |  3
מייקל גקסון (צילום Constru centro)
מייקל ג'קסון, אחד מכוכבי הפופ הגדולים בהיסטוריה, ייזכר לנו בעיקר בגלל ההאשמות קשות מאוד על ניצול מיני של ילדים קטנים. כעת, נודע כי סוני מיוזיק צפויה לרכות חצי מהתמלוגים של הזמר תמורת סכום שיא של 600 מיליון דולר - העסקה הגדולה ביותר אי פעם בנוגע לזכות יוצרים בין אומן יחיד לחברת תקליטים. כך על פי דיווח במגזין בילבורד האמריקני. 
על פי הדיווח, סוני תרכוש כאמור מחצית מהתמלוגים של האמן, כאשר מדובר בשירים שכתב ושר. למעשה, על פי גורמים המעורים בפרטים, הנכסים שיעברו לסוני מוערכים בשווי של 1.2 מיליארד דולר. 
כזכור, רק לאחרונה נודע על מספר עסקאות של מכירת תמלוגים של אמנים שהלכו לעולמם תמורת סכומים דמיוניים לחלוטין, אך כעת כאמור מדובר בסכום הגבוהה ביותר אי פעם. תחילה, יוניברסל מיוזיק רכשה את התמלוגים לשיריו של הזמר האגדי בוב דילן תמורת סכום גבוה במיוחד של 400 מיליון דולר, כאשר מאוחר יותר התמלוגים לשיריהם של עוד שתי אגדות מוזיקליות, ברוס ספרינגסטין ופול סיימון נמכרו תמורת 500 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    השתגעתם ?!?
    מוזיקה זה הלב 02/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מייקל ג'קסון הפרופורמר הכי טוב בכל הזמנים שבשיאו אנשים היו מתמוטטים בהופעות שלו מהתרגשות יזכר בגלל פגיעה מינית בילדים ?!? השתגעתם ? איך נתתם למשפט כזה להיכתב אצלכם יכלומניקים ??
    סגור
  • 1.
    תעמולה דוחה! עלק "ייזכר בעיקר בגלל האשמות"
    אנה 02/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אולי אמא שלכם תזכר בעיקר בזכות זה שהיא נפקנית. מייקל אדם קדוש וצדיק, משיח בן יובף, והתעמולה הארמילוסית שלכם לא תעזור! גבל0ים קטנים!
    סגור
  • צדיק הוא ובטח לא קדוש
    קוב 02/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל אמן גדול ונדיר בתחומו. בכל מקרה אכן תעמולה דוחה ולא ראויה
    סגור