השוק

דירוג קרנות הנאמנות: זו הקרן עם התשואה הגבוהה בינואר

קרנות הנאמנות הן אפיק ההשקעה הפופולרי ביותר עבור הציבור; בקרנות הנאמנות ניתן להשקיע כל סכום וכמעט כל אחד יכול למצוא את עצמו שם; ומכאן יש חשיבות לראות איזה קרן הניבה את התשואה הגבוהה 
ניצן כהן | 
כלכלת ארה"ב (צילום shutterstock)
קרנות הנאמנות הן אחד מאפיקי ההשקעה הפופולריים בישראל. בקרנות הנאמנות ניתן להשקיע כמעט כל סכום, קל מאוד להשקיע בהן ואולי הכי חשוב: הם מפוקחות על ידי הרשות לניירות ערך וזה נותן מימד ביטחון משמעותי לציבור.
אמנם קרנות הנאמנות הכספיות הן האופנה של השנים האחרונות אבל שורה של תהליכים שבראשם ירידת הריבית והציפיות להמשך הירידה, מביאות את  הציבור להטות יותר ויותר כסף לקרנות המנוהלות. כלומר כאלה שמנהלי ההשקעות  צריכים לבוא לידי ביטוי ולמעשה לתת תמורה הולמת לדמי הניהול שהם גובים.
בחודש ינואר נפל דבר בעולם ההשקעות, הרשות לניירות ערך בארה"ב (ה-SEC) אישרה להשיק קרנות השקעה שמצטטות מטבעות קריפטוגרפיים וזה נתן בוסט משמעותי לאפיק. ככה למשל מי שרצה להשקיע בביטקויין ולכן הסתבך עם ארנקים אלקטרוניים,סוגיות מס והלבנת הון וכן הלאה, כעת הוא יכול לעשות את זה באמצעות קרן נאמנות רגילה ואלה חדשות טובות.
החדשות הטובות שיש כאן זה שניתן לגוון את תיק ההשקעות בצורה שמפוקחת, המדינה תגבה את המסים שלה, וחלק גדול מסוגיות הלבנת ההון ייעלמו. אז כך או אחרת, קרנות הקיפרטו היו הכוכבות של חודש ינואר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה