השוק

פוקס והראל ויזל בהודעה חריגה: זה מה שיקרה בחנויות בקרוב

על רקע מלחמת חרבות ברזל ודברי ההסתה של נשיא טורקיה, ארדואן, רשת פוקס בבעלותו של הראל ויזל הודיעה כי תפסיק את קשרי המסחר עם המדינה. כזכור, רק לאחרונה טורקיה הודיעה כי ישראל תוסר מרשימת המדינות המומלצות למסחר
מערכת ice | 
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי, יחצ)
מובן מאליו שצרכנים ישראליים מעדיפים שלא לקנות מטורקיה, על רקע דברי ההסתה של הנשיא ארדואן והפגנות הענק כנגד ישראל. למרות המתיחות שהחריפה במיוחד בין המדינות מפרוץ מלחמת חרבות ברזל, יבואנים ישראליים רבים במגוון תחומים המשיכו את העסקים כרגיל עם המדינה העוינת. על רקע הביקורת הקשה, רשת פוקס הודיעה כי תפסיק את המסחר עם המדינה.
לפי פרסום של ישראל היום, קבוצת פוקס בבעלותו של הראל ויזל, הודיעה כי לאור המצב הפוליטי והיחסים הרעועים בין המדינות – היא תפסיק את הקשר העסקי עם טורקיה. כמו כן, היא מסרה כי לפני מלחמת ברזל היקף המסחר איתה היה כ-5%, אך בעקבות ההתבטאויות של ארדואן, הוחלט להפסיק את המסחר לחלוטין.
רצוי לציין כי עדיין ישנן חברות רבות, ביניהן יבואניות מזון, אשר ממשיכות לייבא מוצרים אשר יוצרו בטורקיה למרות המלחמה. למשל, דיפלומט ממשיכה לייצר כרגיל דרך מפעלים אשר קיימים במדינה. כזכור, טורקיה הודיעה בשבוע שעבר כי תסיר את ישראל מרשימת המדינות אשר תעודד לסחור עימן, ובכך למעשה לא תעזור לבעלי עסקים טורקים לקיים שיתוף פעולה עסקי עם ישראל – דבר שהיה נהוג עד עכשיו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה