השוק

יוליוס בר: השוק היפני ימשיך להיות אטרקטיבי

קליה צ'יה, אנליסטית מניות אסיה מבית ההשקעות יוליוס בר, טוענת כי יפן תמשיך להישאר אטרקטיבית עבור משקיעים גם לאחר רעידת האדמה שפקדה אותה, והוסיפה כי המניות לא הגיבו באופן שלילי
מערכת ice | 
ין יפני (צילום vecteezy)
קליה צ'יה, אנליסטית מניות אסיה של בנק ההשקעות הגדול יוליוס בר, טוענת כי על אף רעידת האדמה הקשה שפקדה את יפן לאחרונה, המניות במדינה לא הגיבו באופן שלילי כפי שאנליסטים רבים האמינו שיקרה. בנוסף, היא מסבירה כי למרות התחזקות הדולר אל מול היין, השוק היפני עדיין יישאר אטרקטיבי.
שוק המניות של יפן משך אליו משקיעים רבים מארה"ב שהשקיעו בו בדולרים, מה שהשפיע על עלייתו של המדוד המקומי ב-4.4% במונחי דולר. זו עלייה משמעותית בהשוואה למדד המוכר 500 P&S שעלה ב-3.8% בלבד באותה התקופה.
שנת 2024 אמורה לעניין את המשקיעים ביפן מכמה סיבות: ראשית, הבנק המרכזי של יפן הדגיש את הצורך ביציאה מדודה והדרגתית מתקופת הריביות השליליות, וכן את הצורך לאשר את ההתאמות בין האינפלציה לרמת השכר במדינה. שנית, על המשקיעים במניות לעקוב אחרי המשך הרפורמות הבירוקרטיות שמבוצעות במדינה, שכן אלו עשויות להיטיב עם הסוחרים.
כמו כן, צ'יה מסבירה כי ההשקעה בקרנות החלה לחזור בהיקף. מאז 2014 זרמו למדינה כ-100 מיליארד דולר, מתוכם כ-29 מיליארד רק ב-2023. גם בשנים הבאות, היא טוענת, יפן צפויה להמשיך לשמור על הכנסות משמעותיות ודירוג חיובי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה