השוק

אפליה על רקע מין וגיל: הישראלי הבכיר בוול סטריט זוכה מאשמה?

לאחר שהואשם על ידי המנהל הבכיר באפליה על רקע מין וגיל בשל קידום בת זוגו לשעבר, מנכ"ל קרן הגידור "ברידג'ווטר" ניר בר דעה זוכה מאשמה

מערכת ice | 
ניר בר דעה (צילום bridgewater)
לאחר שהואשם בקידום בת זוגו לשעבר בחברתו "ברידג'ווטר", קרן הגידור המובילה בעולם, ניר בר דעה נוקה מאשמה. "ברידג'ווטר", הינה קרן גידור, אשר מתמחה בהשקעה בעלת אסטרטגיה שכל מטרתה להביא לרווח בכל מצב שוק.

על פי פרסום של קתרין ברטון מעיתון "The Marker", בר דעה ניהל מערכת יחסים עם אחת העובדות בקרן הגידור המובילה, דבר שעלה לכותרות והעלה תהיות רבות על אופן התנהלותו של מנכ"ל הקרן.
פול רוס, מנהל בכיר שתפקידו שונה, האשים את בר דעה בקידום בת זוגו לשעבר (ארין מיילס) וארוסה לשעבר שון מקריי, בשל החלטתו למנותם לתפקידו של רוס. בין טענותיו של רוס, האשים את בר דעה בהחלטות שמקורן באפליה על רקע מין וגיל.
 
אותן האשמות חמורות הגיעו לדירקטריון קרן "ברידג'ווטר". מלבד זאת, עורכי דין בכירים בדקו אף הם את ההאשמה של פול רוס, אך לדבריהם אין שום הוכחה או ביסוס מהותי שלפיהם ניתן לקבוע כי אופן פעולתו של מנכ"ל הקרן ניר בר דעה, נובע מתוך אפליה על רקע מין וגיל.
כאמור, שמו של ניר בר דעה הולך לפניו והוא בעל רזומה עשיר ומפואר. רק לפני שנה, דווח כי מונה למנכ"ל שותף לקרן הגידור המובילה "ברידג'ווטר". בריאיון לוול סטריט, אמר בר דעה: "יש קבוצה מדהימה של אנשים בברידג'ווטר שחולקים תרבות עמוקה וערכים משותפים ובמשימה נועזת להבין כיצד העולם עובד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה