השוק

רמי לוי בדרך החוצה מהבורסה? זו ההצעה שתשנה את קופיקס

לוי החליט למסור הצעה נדיבה למדי והציע לבעלי המניות שמחזיקים 30% מהמותג מחיר של 2.88 שקלים למניה, על אף שננעלה היום במחיר של 2.73 שקלים בבורסה. קופיקס נסחרת בשווי שוק של 86 מיליון שקל, בשנה האחרונה איבדה 53% מערך המנייה שלה
מערכת ice |  1
רמי לוי (צילום יחצ, פייסבוק/ רשת קופיקס)
האם רמי לוי בדרך החוצה מהבורסה לניירות ערך? איש העסקים, הציע על פי פרסום בכלכליסט, לרכוש את כלל האחזקות מבעלי מניות המיעוט בקופיקס, חברת הבת של הרשת 'שיווק השקמה בהיקף של 30%, בהמשך לסכסוך והאיומים בתביעה של בעלי המניות.
מתברר שלוי החליט למסור הצעה נדיבה למדי והציע מחיר של 2.88 שקלים למניה, על אף שננעלה היום במחיר של 2.73 שקלים בבורסה. קופיקס נסחרת בשווי שוק של 86 מיליון שקל, בשנה האחרונה איבדה 53% מערך המנייה שלה.
קצת פרטים יבשים. רמי לוי מחזיק בסך הכל ב-63% מרשת בתי הקפה והסופרמרקטים של המותג שאיבד מהיוקרה שלו בעשור האחרון. לצד בעלי המניות שמהווים 30%, חברת הביטוח הפניקס מחזיקה ב-7%, הם לא במשחק של מכירת המניות במקרה הזה.
כזכור, באפריל האחרון קופיקס הודיעה לבורסה לניירות ערך כי ב-5.4.2023 נודע לה כי הוגשה על ידי בעלי מניות בחברה למחלקה הכלכלית בבית המשפט המחוזי בתל-אביב בקשה לגילוי ועיון במסמכים לפי סעיף 198א לחוק החברות, כנגד החברה, חברת הבת של החברה - סופר קופיקס בע"מ בעלת השליטה בחברה - רשת חנויות רמי לוי שיווק השיקמה, והדירקטורים של החברה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אבי כץ הרס אותך גם רמי
    מוטי 12/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שעושה עסקים איתו תמיד נדפק מהעובדים דרך זכיינים ועוד. איך נכנסת לצרה הזו רמי איך?
    סגור