השוק

רמי לוי בבשורה ללקוחות: זה השינוי שיקרה היום ברשת

תושבי שדרות והסביבה יכולים לחזור לקנות בעיר, בסניף שדרות בכתובת רח' משעול הל"ה 4 יפתח הסניף החל מהשעה 08:00 ועד 17:00. בשישי 27.10 הסניף יפעל בשעות 8:00 - 13:00
מערכת ice |  6
רמי לוי שיווק השקמה (צילום יחצ)
בשורה חשובה מרשת "רמי לוי שיווק השקמה", שמודיעה היום (רביעי) כי תושבי שדרות והסביבה יכולים לחזור לקנות בעיר, בסניף שדרות בכתובת רח' משעול הל"ה 4 יפתח הסניף החל מהשעה 08:00 ועד 17:00. בשישי 27.10 הסניף יפעל בשעות 8:00 - 13:00.
בשבוע שעבר הודיעו ברשת כי הסניף באשקלון דרום שהיה סגור מתחילת מלחמת 'חרבות ברזל', חזר לפעילות בין השעות 11:00 ועד 19:00 בערב, בשישי מ08:00 - 14:00. ובראשון לפעילות מלאה עד השעה 20:00.
במשך 18 ימים, רק סניף רמי לוי בשדרות לא נפתח, זאת בעיקר בשל העובדה שתושבי העיר עברו להתרעננות מחוץ לעיר .ברשת רמי לוי 56 סניפים וכאמור ממחר כולם יהיו פתוחים כשחלק מתושבי שדרות חוזרים לבתיהם.

יש לציין כי רשת "רמי לוי" תרמה מתחילת השבוע למעלה 1.5 מיליון שקל לתמיכה ולחיזוק משפחות כואבות וחיילי צה"ל. לאחר פניות רבות שהגיעו לרשת מאזרחים לתרום סלי קניות לתושבים בדרום או בצפון ולמשפחות חיילים אך מתקשים בשינוע הסלים, מכריזה רשת "רמי לוי" על שירות חדש וראשון מסוגו ברשתות השיווק – תשלום מרחוק באמצעות אפליקציית ארנק דיגיטלי.
כל המעוניין לתרום סל קניות יכל לעשות זאת מבלי להיות נוכח בסופר ע"י אישור הרכישה מרחוק. מורידים את איפליקצית ״הארנק. של רמי לוי״, המשפחה שמקבלת את התרומה מגיעה לסופר, מבצעת את איסוף המוצרים ובסיום הקניה בקופה תבקש לשלם באמצעות ״אפליקציית הארנק״ המשויכת למספר הטלפון של התורם.
יש לציין כי אישור תשלום ישלח בהודעת סמס לתורם והוא יאשר את הרכישה מרחוק וכך תושלם התרומה. את אפליקציית הארנק של רמי לוי ניתן להוריד מחנויות האפליקציות של אפל ואנדואיד.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    פייק בגדול
    שוקי 11/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיין ירקות מתורכיה ועוד עשרות מוצרים שרציתי לקנות מגיעים משם. בסל שלי היה הבדל של הרבה אחוזים שלא לדבר על צפיפות,שירות גרוע
    סגור
  • 4.
    רמאי לוי, בגד במדינה ובאזרחים, הוא חלק מחצר ביזנטית
    רא"מ פשע וכנופייתו.. 10/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רמאי לוי קנה חברת תעופה בשביל ביבי, כמו שמירילשווילי קנה לעריץ שקרן בן שקרן ערוץ טלויזיה משלו.. כמו שבזמנו שלדון אדלסון המיליארדר, הקים בשבילו עיתון, ובתמורה לכך כל המממנים העשירים מקבלים שוחד הקלות ופריבילגיות... את חברת ישראייר רמאי לוי קנה לבקשת ביבי, למען צרכיו האישיים כדי שביום מן הימים יוכל לברוח מישראל עם משפחתו, כאחרון הפושעים. רמאי לוי מקבל פריבילגיות נרחבות הוא מטיס סחורה חקלאית נחותה ומזוהמת אשר מושקית במי ביוב, ומרוססת ברעילים האסורים על פי החוק הבנלאומי, הסחורה נוחתת בישראל ללא בקרה ללא פקוח וללא בדיקה, שרת התחבורה הפושעת, היא יד ימינו של הפושע הבכיר ועושת דברו. ________________________________ אלה עשרת הדברות של ביבי ומקורביו לארגון הפשיעה. תשקר תגנוב. תחמוד. תעשוק. תקמבן. תרמוס. תחטא. תבגוד. תלכלך. תפיץ שנאה ותגיע לגן עדן.
    סגור
  • 3.
    אין על רמי לוי , הכי זול הכי תורם הכי בן אדם . למה אתם (ל"ת)
    ברוך 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 2.
    כבר פחות זול
    לקוחה 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הטענות כלפי רמי לוי על יבוא פירות וירקות מתורקיה אינו מוצדק. הוא התחיל לייבא עוד כשעגבניות חצו את הרף של 20 ₪ ובצדק. חקלאים שנתקעו יכשיו עם תוצרת צריכים למכור בזול ישר לציבור ולכסות הפסדים ומספיק להפיל הכל על רמי לוי. טוב שהוא זריז ומוצא תחליפים. ככה לא חסר כלום לצרכן.
    סגור
  • 1.
    גם בחינם אני לא נכנס אליך
    לא ייאמן 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין ערכים חוץ מכסף
    סגור
  • רמי לוי לא צריך אותך אתה סתם בעל עיין צרה
    רמי גדול מהחיים צדיק 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כארה קטל ללוי יש קליינטים ופישר כמוך מוקצה אתה חושב שאתה חכם
    סגור