השוק

הכרישים בעסקה שתעשה אתכם מאושרים: במה הושקעו 650,000 שקל?

שתי היזמיות ביקשו מאנשי העסקים השקעה בסך 650,000 שקלים עבור 10% מהחברה והסבירו: "ככל שהאפליקציה תתפתח ותהפוך להיות חכמה יותר, היא תדע לבנות תוכניות מותאמות אישית, מבוססות AI, היא תלווה את המשתמשים בחיי היום-יום ותדע להציע באופן פרואקטיבי את הפעילות שהכי נכונה למשתמש באותו הרגע. עוזר אישי לאושר"
מערכת ice |  2
הכרישים (צילום מסך קשת 12)
בפרק אמש (ראשון) של 'הכרישים' בקשת 12, הוצגה האפליקציה של נועה פניגקשטיין וטליה סואן בשם "Happy Things", שמטרתה על פי מה שהן טוענות: "להפוך את העולם למאושר יותר". זאת באמצעות העובדה שהיא מציעה למשתמשים שפע פעילויות פשוטות לכל יום ביומו שהוכחו על ידי מחקרים כמסבים אושר.
שתי היזמיות ביקשו מאנשי העסקים השקעה בסך 650,000 שקלים עבור 10% מהחברה והסבירו: "ככל שהאפליקציה תתפתח ותהפוך להיות חכמה יותר, היא תדע לבנות תוכניות מותאמות אישית, מבוססות AI, היא תלווה את המשתמשים בחיי היום-יום ותדע להציע באופן פרואקטיבי את הפעילות שהכי נכונה למשתמש באותו הרגע. עוזר אישי לאושר".

השתיים הדגישו כי כבר יש יותר מ-900 משתמשות שמשלמות, כאשר חלקן המכריע הוא נשים בגילאי 18 עד 40. יסמין לוקץ' שאלה לגבי המודל העסקי ונענתה: "האפליקציה מבוססת על מנוי חודשי שעלותו כרגע חמישה דולר בחודש, או 35 דולר בשנה. יחס ההמרה מהורדה לתשלום עומד על 4%, כשהממוצע בשוק זה בין 2 ל-5% - אנחנו במקום טוב למעלה וכמובן שרוצות לשפר את זה. הנתונים מעודדים".
זוהר לבקוביץ' תהה לגבי שווי של שישה וחצי מיליון שקלים והיזמיות העריכו כי בחמש שנים יגיעו למיליון לקוחות משלמים. על כך הכריש השיב": "50 מיליון דולר עוד שלוש שנים זה אם סנטה יבוא לביקור. בואו נעשה רגע פרצוף רציני: מה המספר שיהיה נכון כרגע? כי 10% אני לא לוקח. זה לא מעניין, אני בחוץ. תודה".
לוקץ' מיד הציעה בעצמה: "אתן מאוד מרשימות, יודעות מה אתן עושות, מה רוצות לשפר, יש לכן משתמשים. השטות היחידה שעשיתם זה שאמרתן לזהר 20%, כי חשבתי על מספר אחר והייתי נותנת הצעה טובה יותר. אני אשמח לתת לכן 650,000 שקלים תמורת 20% מהמיזם". שאר הכרישים לא הגישו הצעה ולכן פניגקשטיין וסואן קיבלו את הצעתה של לוקץ'.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יסמין פשוט נהדרת. (ל"ת)
    חן 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    אפליקציות
    יזם 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במחשבה שלי על הפרק הזה. רואים שאנשים לקחו את היזמות לכיון אחר במקום על מוצר מהפכני מוצאים אפלקציה וזה מחרבש אותי שאנשים בטוחים שבגלל פייסבוק וכדומה לכן שווה להשקיע שם. והאמת שבמוצר פטנט אפשר לעשות פי אלף יותר. 2. זוהר נראה מאוד קטלני הפרק וזה לא נראה טוב. מי יודע אולי הפסיד כמה מיליונים לאחרונה. מה שבטוח שאורן ודובי הכי לוקחים עסקאות ואמיר הכי חכם שם מבחינתי. בהצלחה ליזמים תנו בראש&*^
    סגור