טלוויזיה

יסמין לוקץ' מבקשת שיצביעו לה: "אז אדם טעה!"

כוכבת "הכרישים", שהודחה לאחרונה מ"רוקדים עם כוכבים", מבקשת את עזרת הציבור בהצבעות בשלב גלגל הצלה באופן מקורי במיוחד והיא גייסה לצורך זה "כריש" אחר
מערכת ice | 
הכרישים (צילום מסך קשת 12)
כוכבת תכנית "הכרישים" יסמין לוקץ', שהודחה לאחרונה מ"רוקדים עם כוכבים", שחררה סרטון משעשע במטרה לגייס את הצופים להצביע לה בשלב גלגל הצלה, שעלול להחזיר אותה לתכנית ולטובת זה היא גייסה את מי שמככב לצידה ב"הכרישים" - אורן דוברונסקי.
בסרטון, מגיע מועמד "מבולבול", שבמקום להגיע "למאסטר שף", הגיע לתכניתם של לוקץ' ודוברונסקי: "אהלן, אני רועי, אני בן 24. הכנסתי שניצל ברוקולי, זאת מנה שעוברת במשפחה – זה האחיין שלי המציא..".
בשלה זה, דוברונסקי עוצר אותו ואומר: "עצור עצור עצור, לאיזה תכנית הגעת?". המועמד משיב: "אממ מאסטר שף?". דוברונסקי מתרעם ואומר "מה מאסטר שף? חבר'ה, באמת, תוציאו אותו. זה לא הגיוני".
יסמין לוקץ' מתערבת ואומרת: "רגע רגע תעצרו את המוזיקה. מה כבר קרה? בן אדם התבלבל, טעה, כולם מושלמים? אתה מושלם אורן?". דוברונסקי עונה לה בפליאה: "מה?" ומספק את משפט המחץ מ"הכרישים": "אני בחוץ".
 

כאן, לוקץ' פתחה בנאום עם קריצה לכיוונו של השופט ב"רוקדים עם כוכבים" דוד דביר: "אז אדם טעה! בגלל צעד אחד שלא היה במקום, ישר צריך להדיח?! על זה מגיע לי ציון 6? אה דוד? ואני עובדת קשה, מתאמנת, מזיעה. ב'רוקדים עם כוכבים' יש גלגל הצלה ואני יכולה לחזור! הכל פתוח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה