השוק

רמי לוי חוטף מכה קשה: המוצר הזול ביותר עומד להתייקר

הרבנות הראשית לישראל מקדמת נוהל מחמיר שעתיד לייקר את החלב והוא נוגע לכשרות שהוא מקבל בחו"ל לעומת הארץ. דווח כי מעתה דורשים להחמיר את הפיקוח על החלב בחו"ל, שם משגיח אחד מפקח על מספר מחלבות, דבר שלא מקובל על הרבנות בישראל, שינוי הקונספציה אמור לייקר את החלב הרבה יותר
מערכת ice |  3
רמי לוי (צילום יחצ, shutterstock)
האם רמי לוי שפרץ את שוק הייבוא של חלב לישראל ויוחננוף שהלכה בדרכו וגם היא מייבאת עתה חלב לישראל, עומדות לספוג מכה שתעלה להן ביוקר ולא תאפשר להן למכור את המוצר במחיר שזול יותר מהמחיר המפוקח בישראל שעומד על 6.81 שקל? על פי דיווח בדה מרקר, שינוי שעומד להכנס עתיד לייקר את המוצר הבסיסי.
בעקבות המהלך של לוי לפני כחודשיים והסרת המכס עליו, היבוא של חלב מחו"ל לישראל הפך לכדאי יותר בזכות מחיר נמוך, כאשר גם הרגולציה על הכשרות הייתה קלה יותר, אבל כעת עתידות להכנס דרישות חדשות שלא יקלו על הייבואנים, אלא ממש להיפך.

הרבנות הראשית לישראל מקדמת נוהל מחמיר שעתיד לייקר את החלב והוא נוגע לכשרות שהוא מקבל בחו"ל לעומת הארץ. דווח כי מעתה דורשים להחמיר את הפיקוח על החלב בחו"ל, שם משגיח אחד מפקח על מספר מחלבות, דבר שלא מקובל על הרבנות בישראל, שינוי הקונספציה אמור לייקר את החלב הרבה יותר.
רמי לוי יצא לאחרונה בהצהרות מפוצצות: "לאחר היבוא של החלב בקרוב נתרחב בע"ה לעוד ועוד מוצרים מה שיקל על כל אזרחי המדינה. המאבק ביוקר המחיה זהו ערך עליון. אני רוצה לברך את השר מלכיאלי ומנכ"ל הרבנות ששותפים איתנו בהורדת החסמים וכיום תוך שעות ספורות מתקבל האישור לייבא מבחינת הכשרות. זו בשורה דרמטית".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חלב עולה בפולין 3.40 והוא באיכות פי כמה טובה מהישראלי
    אגי 09/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מהישראלי הנחות
    סגור
  • 2.
    צריך להסביר לרבנות שאפשר גם אחרת
    מממ 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    א.להביא מוצרים בלי כשרות שלהם.ימכרו ברשתות כמו טיב טעם ,וקשת טעמים ב.להקים מנגנון אחר שיבדוק כשרות בהשגחה אחרת
    סגור
  • 1.
    לבטל המונופול של הרבנות על הכשרות
    גדעון 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    6 1
    א. להעביר כל משגיחי הכשרות למשרד הבריאות. ב. לאחד פיקוח כשרות ופיקוח איכות. לטענת הדתיים, זה הרי זו אותה מטרה! ג. לקבוע קריטריונים קבועים ומפורסמים לפיקוח. כך מקובל בכל תחום מפוקח.
    סגור