השוק

בדרך לפשיטת רגל? מניית בירד נמחקה מהמסחר בבורסה

מצבה של חברת הקורקינטים החשמליים, בירד, ממשיך להדרדר. לאחר שהחברה חוותה מכה קשה כשמייסדה, טרוויס ונדרזנדן, עזב ביוני האחרון, כעת פורסם כי היא חוטפת מכה נוספת 
מערכת ice | 
מניית בירד (צילום shutterstock, דניס קפל)
לאחר שלא הצליחה לשמור על שווי שוק של מעל 15 מיליון דולר, ספקית הקורקינטים החשמליים בירד, מסרה בשבוע שעבר שבורסת ניו יורק משהה את המסחר במנייתה. מהחברה נמסר כי החל ממחר (שני), הסחר במניות החברה יתבצע במסחר מעבר לדלפק. 
בשנים האחרונות, החברה ידעה עליות ומורדות בכל הנוגע להכנסותיה. בשנת 2019 החברה ערכה סבב גיוסים והצליחה לגייס יותר מחצי מיליארד דולר. כזכור, התפרצות מגפת הקורונה הסגר שבא בעקבותיה, פגעה קשות בעסקי החברה. אך לאחר מכן, ב-2021 החברה הצליחה לחזור לצמיחה הגדולה שחוותה לפני פרוץ המגפה. 
 
כמו כן, בשנת 2021 החברה הונפקה באמצעות מיזוג עם חברת SPAC, אך ביצועיה המשיכו להידרדר. הפסדיה עלו ל-359 מיליון דולר ב-2022, לעומת 215 מיליון ב-2021, למרות שהכנסותיה בתקופה זו עלו ב-28% ל-245 מיליון דולר.
השנה מניית החברה המשיכה לרדת ובמצטבר איבדה 80% וסגרה את המסחר אמש במחיר של 90 סנט, שמעניקים לחברה שווי שוק של 11.6 מיליון דולר. נוסף על כך, עזיבתו של מייסד החברה, טרוויס ונדרזנדן, בחודש יוני האחרון רק הוסיפה להרעה במצב של החברה. כעת, מה שנותר זה לחכות ולראות האם החברה תצליח להשתקם מן המצב הנוכחי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה