השוק

איירטאצ' סולאר בהסכם עם חברת ענק בשווי מיליוני שקלים

חברת איירטאצ' סולאר חתמה על הסכם חגיגי עם ענבר אנרגיה. במסגרת ההסכם, הראשונה תבצע מכירה, אספקה והתקנה של מערכות רובוטיות לניקוי יבש של פאנלים סולאריים

מערכת ice | 
טל לאופר, מנכ"ל איירטאצ' סולאר (צילום סלי פרג', shutterstock)
חברת איירטאצ' סולאר ממשיכה בהרחבת פעילותה, ומעדכנת היום כי חתמה עם ענבר אנרגיה, מהחברות המובילות בארץ בתחום ההקמה וההפעלה של מערכות סולארית משולבות אגירה, על הסכמים בהיקף כולל של כ-3 מיליון שקל.
במסגרת ההסכמים, איירטאצ' סולאר תבצע מכירה, אספקה, התקנה, תפעול ותחזוקה של מערכות רובוטיות לניקוי יבש של פאנלים סולאריים בשלושה שדות סולאריים בדרום הארץ ובצפונה שבבעלות יזם סולארי, שהינו לקוח קיים של איירטאצ'.
בגין הסכמי המכירה נקבעה התמורה על כ-2.3 מיליון שקל, והיתרה בגין שירות ותחזוקה, לתקופה של כשלוש שנים. להערכת איירטאצ', על-פי לוחות הזמנים המתוכננים, התקנת מרבית המערכות צפויה להסתיים עד תום הרבעון השני של שנת 2024.
החודש עדכנה איירטאצ' כי חתמה על הסכמים נוספים עם שיכון ובינוי אנרגיה בהיקף של כ-2.8 מיליון שקל, ועם ענקית הסולאר ההודית ReNew בהיקף של 31 מיליון שקל.
בחודש שעבר חתמה איירטאצ' על הסכם בהיקף של כ-12 מיליון שקל עם Amplus Solar, מחברות האנרגיה המובילות באסיה. נכון לסוף שנת 2022, איירטאצ' התקשרה בהסכמים עם לקוחות להתקנת מוצריה על מתקנים בהספק כולל של מעל 4.4 ג'יגה-וואט, מתוכם מעל 2.8 ג'יגה-וואט כבר הותקנו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה