השוק

אלפרד אקירוב מרוצה: הכנסות אלרוב ברבעון זינקו ל-479 מיליון שקל

קבוצת אלרוב של אלפרד אקירוב מדווחת על זינוק של 51% בהכנסות החברה ברבעון השני של השנה. סך הכנסות הקבוצה ברבעון זה עומד על 479 מיליון שקלים לעומת 315 מיליון אשתקד. בחציון הראשון של השנה רשמה אלרוב הכנסה של 659 מיליון שקלים, עלייה של 26% ביחס לחציון הראשון של השנה שעברה
מערכת ice | 
אלפרד אקירוב (צילום יוטיוב/ איגוד החברות הציבוריות)

קבוצת אלרוב של אלפרד אקירוב פרסמה הבוקר את הדוחות הכספיים של החברה לחציון הראשון והרבעון השני של השנה. מהנתונים עולה כי חל זינוק של 51% בהכנסות החברה ברבעון השני של השנה. סך הכנסות ברבעון זה עומד על 479 מיליון שקלים לעומת 315 מיליון בשנה שעברה. בחציון הראשון של השנה רשמה אלרוב הכנסה של 659 מיליון שקלים, עלייה של 26% ביחס לחציון הראשון של השנה שעברה.
 

ההכנסות מבתי המלון ברבעון זה עמדו על 250 מיליון שקלים המשקף עלייה של 30% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. ההכנסות משכר הדירה עמדו ברבעון זה על 116 מיליון שקלים, עלייה של 24% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. גם ההוצאות ברבעון זה צמחו ל-165 מיליון שקלים ביחס לרבעון זה אשתקד שעמד על 128 מיליון שקלים. שווי הנכסים במאזן של הקבוצה עומד בסוף הרבעון השני על 17.46 מיליארד שקלים, עלייה של 14% ביחס לשווי בסוף הרבעון המקביל אשתקד ועלייה של 2.7% ביחס לרבעון הקודם. סך כל ההון עומד על 7.114 מיליארד שקלים, עלייה של 12% ביחס לרבעון המקביל אשתקד.

בשורה התחתונה, הזינוק בעסקי המלונאות וניירות ערך הביא את אלרוב לרווח נקי של כ-19 מיליון שקלים, ביחס להפסד של כ-32 מיליון שקלים אשתקד. הפרשי מט"ח תרמו לרווח הכולל כ-141 מיליון שקלים, לעומת כ-171 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד אך השיפור בתוצאות התפעוליות ועליית ערך המניות שבידי החברה העלו את הרווח הכולל לכ-157 מיליון שקלים, לעומת כ-136 מיליון שקלים אשתקד, נתון המשקף עלייה של כ-15%. 

אלפרד אקירוב מסר בעקבות הנתונים: "אלרוב רושמת רבעון חזק, למרות עליית שיעורי הריבית והכרה בירידת ערך של הנכסים. גיוון הפעילות של הקבוצה בתחומים שונים ובטריטוריות שונות ממשיך לאזן כל משקולת שפועלת על הקבוצה ועל הכלכלה בכללותה, כתוצאה מעליית שעורי הריבית, עונתיות והיחלשות של מגזר כזה או אחר. אנו שמחים על רבעון חיובי נוסף שמשקף את עוצמת הקבוצה ויכולתה ליצור רווחיות וצמיחה בתנאי שוק משתנים".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה