השוק

עליבאבא ברבעון מרשים: עלייה של 14% בהכנסות החברה

ענקית המסחר המקוון הסינית קבוצת עליבאבא דיווחה על הכנסות של 234.2 מיליארד יואן השווה ל-32 מיליארד דולר ברבעון השני של השנה, מעל תחזית האנליסטים שהיו להכנסות של 224.9 מיליארד יואן
מערכת ice | 
ג'ק מא, מייסד עליבאבא (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, vecteezy, shutterstock)

ענקית המסחר המקוון הסינית עליבאבא הודיעה על עלייה של 14% בהכנסות החברה ברבעון השני של השנה לעומת השנה שעברה. מדובר בעלייה השנתית הגדולה ביותר בהכנסות מאז ספטמבר 2021 אז הייתה עלייה של 5.2%. בנוסף הכנסות החברה טיפסו ל-234.16 מיליארד יואן השווה ל-32 מיליארד דולר ועקפו את ציפיות האנליסטים שהיו להכנסות של 224.9 מיליארד יואן.


הרווח הנקי של החברה ברבעון השני עלה ב-51% לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה ועומד על 34.3 מיליארד דולר ועקף את התחזיות שדיברו על רווח של 28.6 מיליארד דולר. עליבאבא מתמודדת עם ירידה בביקוש הסיני למרות הסרת הגבלות הקורונה  והכריזה השנה על מספר שינויים משמעותיים ותפוצת לשש חברות נפרדות, חלקן יונפקו.
 


בנוסף המנכ"ל והיו"ר הנוכחי דניאל ג'אנג יפרוש בחודש ספטמבר, למרות זאת הוא ימשיך לנהל את חטיבת מחשוב הענן, אותה הודיעו בחברה כי מתכוונים להנפיק. באפליקציית הקניות המקוונות טאובאו הודיעו על עלייה של 6.5% במספר המשתמשים הפעילים היומיים ועל צמיחה של 4% בהכנסות ל-25.12 מיליארד יואן בחטיבת הענן.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה