השוק

בנק הפועלים משקיע 42 מיליון שקל: מהפכת המימון נמשכת

חברת blenderPay BNPL, המשותפת לבלנדר ובנק הפועלים, ממשיכה לצמוח: הפועלים מגדיל את המימון לסך כולל של 82 מיליון שקל
מערכת ice | 
בנק הפועלים (צילום shutterstock, אביב גוטליב)
חברת blenderPay BNPL הודיעה על הרחבת הפעילות המשותפת עם בנק הפועלים. החברה שבה בלנדר מחזיקה ב–80% ובנק הפועלים מחזיק ב20%, החלה לפעול במרץ האחרון. לאחר סיום תקופת פיילוט מוצלחת, בנק הפועלים מכפיל את קו האשראי ומגדילו ב-42 מיליון שקל נוספים לאחר שכבר העמיד סך של 40 מיליון שקל.
blenderPay BNPL, עוסקת במתן אשראי צרכני דיגיטלי למימון רכישות בנקודות מכירה ובאתרי אי-קומרס (סחר אלקטרוני) במגוון תחומים ושירותים בפריסה רחבה של עד 60 תשלומים. החברה מובילה את מהפכת ה-BNPL (קנה עכשיו שלם אחר כך) בישראל. פעילות החברה מבוססת על הטכנולוגיה הייחודית אותה פיתחה חברת בלנדר לפעילות מתן אשראי, המאפשרת העמדת אשראי צרכני בתוך שניות ספורות, ופועלת באמצעות שיטות וכלים שפותחו על ידי החברה.

לקוחות blenderPay  מקבלים מימון מהחברה, כבר במעמד רכישת המוצר או השירות במגוון רחב של רשתות קמעונאיות ובתי עסק, כך שבכל רכישה של למעלה מ- 1000 שקל  ניתן לבצע פריסת תשלומים רחבה של 12 ועד 60 תשלומים בהוראת קבע ללא שימוש במסגרת האשראי הבנקאית או בחברת כרטיסי האשראי. blenderPay פרוסה באלפי נקודות מכירה ואתרי E-commerce ברשתות ובתי עסק גדולים ומובילים בישראל.
גיל סתיו,  מנכ"ל בלנדר ישראל ומנכ"ל blenderPay BNPL:  "אנו שמחים על המשך שיתוף הפעולה הפורה עם בנק הפועלים אשר ממשיך להביע אמון בפעילות ובפוטנציאל הצמיחה של blenderPay. מאז תחילת הפעילות המשותפת החברה התרחבה משמעותית והגדלת המימון היא ביטוי לכך. אנו רואים עליה בביקוש לפתרונות שאנחנו מציעים הן מצד הרשתות ובתי העסק והן מבחינת הלקוחות. בנינו מערך שלם של תפעול שירות ומכירות זאת בשילוב היכולות הטכנולוגיות של בלנדר המאפשרות העמדת אשראי מהירה מבלי לנצל את מסגרת האשראי. המטרה שלנו להרחיב את הפעילות לרשתות ולסגמנטים נוספים והן להעמיק את הפעילות עם השותפים הקיימים. ל- blenderPay מובילות טכנולוגית בענף ואנו רואים בפעילות הזו מנוע צמיחה חשוב ומשמעותי לחברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה