השוק

דיפלומט בהסכם הפצה עם חברה ישראלית נוספת: אלה המוצרים שתמכור

"גרין פרוסט פוד", בעלת מותג "מילוטל", חתמה על הסכם עם חברת דיפלומט שתמכור ותפיץ את מוצרי הצ'יפס הקפוא בשוק המוסדי והקמעונאי
מערכת ice |  1
דיפלומט (צילום מתוך אתר החברה)
"גרין פרוסט פוד", בעלת מותג "מילוטל", שהשיקה בימים אלו מפעל חדש, הודיעה היום (שני) כי היא חתמה על הסכם עם חברת דיפלומט שתמכור ותפיץ את מוצרי הצ'יפס הקפוא בשוק המוסדי והקמעונאי.
כזכור, חברת "גרין פרוסט פוד" השיקה בימים אלו את המפעל החדש של החברה בהשקעה של כ-80 מיליון שקל, זאת כשנה וחצי לאחר שמפעל החברה נשרף כליל (עקב תקלה טכנית). 
מפעל "מילוטל" הוקם בשנות ה-80 כחלק ממפעלי מילואות, ובשנת 2018 רכש איש העסקים והתעשיין ג'ואד אגבריה, הבעלים חברת אר.ג'י.אם תעשיות מזון, את מפעל "מילוטל" מחברת פישמן. חברת "גרין פרוסט פוד" הינה יצרנית ומשווקת מובילה של צ'יפס וירקות קפואים ותייצר בשלב ראשון 7 סוגי צ'יפס ומגוון של ירקות קפואים. אגב,כושר הייצור של מפעל "מילוטל" הינו כ-5,000 טון קפואים בחודש.
החתימה על הסכם ההפצה בין דיפלומט לגרין פרוסט פוד (צילום: מורג ביטן)
אבי לוי, מנהל הפעילות של גרין פרוסט, מסר אחרי חתימת העסקה מול דיפלומט: אנו שמחים לחזור לפעילות בשוק והסכם ההפצה עם חברת דיפלומט יאפשר לחברה להתפתח ,לצמוח ולהביא בשורה חדשה לצרכן בשוק הקמעונאי והמוסדי גם יחד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דיפלומט לא קונה (ל"ת)
    טוני המרוקאי 07/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור