השוק

רשת הולנדיה בדרך לאקזיט: מי תרכוש אותה בכ-450 מיליון שקל?

קרן פימי, מנהלת בימים אלו מגעים עם רשת המזרנים ומערכות השינה הולנדיה, זאת במטרה להיכנס בשותפות עם הבעלים והמייסד של הרשת, אבי ברססט, בעסקה שלמוערכת בכ-450 מיליון שקל
מערכת ice | 
הולנדיה ועדי הימלבלוי (צילום אור גפן)
קרן פימי, קרן הפרייבט אקוויטי הגדולה בישראל, מנהלת בימים אלו מגעים עם רשת המזרנים ומערכות השינה הולנדיה, זאת במטרה להיכנס בשותפות עם הבעלים והמייסד של הרשת, אבי ברססט. כך פורסם הבוקר (ראשון) ב"כלכליסט".
על פי הדיווח, מרבית הכסף שתעביר קרן פימי לצורך שליטה חלקית בהולנדיה, שמוערך בין 400 ל-450 מיליון שקל, ייכנס לכיסי הבעלים, אך ייתכן וחלק מהכסף יעבור גם לחברה לצורך תוכניות משותפות של הבעלים החדשים, ובראשן הרחבת הפעילות של הולנדיה לשוק הבינלאומי. אגב, לאחר השלמת העסקה, אבי ברססט ימשיך להחזיק ביתרת המניות.
 
כזכור, לפני כחודש, חברת הולנדיה הודיעה על שיתוף פעולה חדש וראשון מסוגו עם המעצבת איילת שבו. במסגרת זו, שבו עיצבה מיטה של החברה בעיצוב אישי וייחודי עבור השחקנית והדוגמנית עדי הימלבלוי. 
המיטה שעוצבה היא בגודל של 200X200 ס"מ והותקנו בה המערכות המתכווננות של החברה, לצד אלמנטים עיצוביים ייחודים. ראש המיטב גולש מעבר לרוחב המיטה ועשוי מיחידות ריפוד עצמאיות בצורה ורטיקלית. החיבור ביניהן נעשה באמצעות פס פליז. המיטה נתפרה מבדים קטיפתיים שמעניקים תחושה נעימה למגע. רגלי המיטה עשויים מעץ עם חריטות ושילוב פליז שמתכתב עם ראש המיטה, ואלו שולבו עמוק כך שיהיו בלתי נראים.
העיצוב החדשני זכה לתגובות נלהבות מצד הלקוחות, ולכן הדגם ישולב בקולקציית המיטות תחת השם SHABO. המיטה תהיה זמינה בסניפים ומחירה ההתחלתי יעמוד על 37,000 שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה