השוק

ענקית כלי המטבח הגישה בקשה לפשיטת רגל: כך ירדה מגדולה

חברת פיירקס הגישה בקשה לפשיטת רגל בבית המשפט הפדרלי בטקסס, ארה"ב. החברה הודיעה שלא תוכל להתמודד יותר עם החובות שלה ועם הריביות העולות
מערכת ice | 
צילום PEXELS
למי מאיתנו אין מוצרים של פיירקס בבית? ובכן, אם לאחרונה לא חזרתם מטיול בארה"ב והבאתם איתכם כמה מוצרים של חברת פיירקס משם כנראה שאף אחד מכם לא מחזיק בבית את קופסאות האוכל הללו - ונסביר למה.
ראשית נבהיר כי מתברר כי שלמותג פיירקס המוכר והוותיק יש מעין שני שלוחות - חברת פיירקס שנכתבת באנגלית כך: PYREX, וחברת פיירקס שנכתבת כך: Pyrex. השוני באותיות מסמל גם את השוני בחומר הגלם ומתברר כי זו הראשונה היא החברה המקורית, עם החומר חסין החום, שיש לרבים מאיתנו בבית.
החברה השנייה היא זו שפועלת בעיקר בארה"ב ובשנים האחרונות היא קיבלה לא מעט תלונות לאחר שמוצריה החלו להתפוצץ במצבי חום די רגילים. בין היתר, זו גם החברה שהגישה השבוע בקשה לפשיטת רגל בארה"ב, כך על פי כלכליסט.
לפי הדיווח החברה הצהירה שהיא לא עומדת יותר בחובות שלה וכי היא מתקשה לשאת בעליות הריבית ובתנאי האשראי הנוקשים שהבנקים והנושים מטילים עליה. כיום החברה נמצאת בשליטה של קרן ההון קורנל קפיטל, ומתברר כי עוד 14 חברות שקשורות בפיירקס הגישו בקשה להגנה מפני נושים בבית המשפט הפדרלי בטקסס.
לצד הגשת הבקשה, החברה מתכננת להמשיך לפעול ולייצר. במקביך תוציא לפועל שינוי ארגוני במימון של 132.5 מיליון דולר - אם כי לא ברור מאיפה הכסף מגיע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה