השוק

מיה דיינמיקס נכנסת לשוק העולמי: ההסכם ב-2 מיליון דולר לשנה נחשף

 חברת המיקרו-מוביליטי, מיה דיינמיקס,  מדווחת על חתימת הסכם הפצה בינ"ל ראשון למכירת כלי ה-Mai Four בבריטניה ואירלנד עם חברת Mega Global Group בעלת הרשת המובילה "דוקטור סקוטר", שהתחייבה להזמנות מינימום על סך כ-2 מיליון דולר בשנה
מערכת ice |  1
Mia Four (צילום אורן אביבי)
חברת המיקרו-מוביליטי, מיה דיינמיקס, מדווחת על חתימת הסכם הפצה בינ"ל ראשון למכירת כלי ה-Mai Four בבריטניה ואירלנד עם חברת Mega Global Group בעלת הרשת המובילה "דוקטור סקוטר", שהנה אחת מחברות ההפצה המובילות בתחומה בבריטניה. במסגרת ההסכם, התחייבה המפיצה הבריטית להזמנות מינימום על סך של כ-2 מיליון דולר בשנה הראשונה. 
הסכם זה הינו הישג משמעותי, זאת לאחר שהחברה כבר דיווחה לפני כחודשיים על הזמנה נוספת ממאיר אלקטריק יוטיליטיז מקבוצת מאיר, המפיצה הבלעדית של החברה בישראל, על סך של כ-1.3 מיליון דולר (הזמנה אשר נעשתה חודשים ספורים לאחר מסירת ההזמנה הראשונה בסך של כמיליון דולר).
ה-Mai Four הינו כלי תחבורה ארבע גלגלי חשמלי המיועד לצורך התניידות של יחידים בתוואי שטח שונים, המבוסס על טכנולוגיה חדשנית בעלת פטנטים במערכת ההיגוי והמתלים, המתאים לשימושים שונים הן בעולמות האכיפה והביטחון והן בסקטור הפרטי, ככלי לחובבי ספורט ואקסטרים, לעסקים בתחום התיירות והאטרקציות ועוד. 
מנכ"ל מיה דיינמיקס, איציק קלדרון: "זו אבן דרך משמעותית וצעד מהותי בדרך למימוש התוכנית האסטרטגית של החברה שעיקרה הפיכת מיה דיינמיקס לחברה בינ"ל מובילה בתחומה. צעד זה מגיע לאחר שהחברה השלימה אבני דרך משמעותיים בתחום הייצור ההמוני, הרגולציה והשיווק המקומי. אנו פועלים ונמשיך לפעול להשגת הסכמים גלובאליים נוספים על מנת להמשיך ולהפיץ את הבשורה בטריטוריות שונות ולהביא למהפכה של ממש בתחום המיקרו מובילטי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד!
    Nadav Kirsh 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאמין גדול בפוטנציאל החברה! הסכם מרשים לכל הדעות
    סגור