השוק

הלובי העסקי בבריטניה מסתבך: האשמות באונס והטרדות מיניות

הלובי העסקי הגדול בבריטניה, CBI, בצרות. לאחר שפורסם בגרדיאן על האשמות חדשות נגד עובדים בחברה שאנסו וביצעו הטרדות מיניות נגד עובדות בחברה, החברות הגדולות בבריטניה נוטשות
מערכת ice | 
הטרדה מינית (צילום shutterstock)
עתידה של הקונפדרציה של התעשייה הבריטית (CBI) מוטל בספק לאחר שהחברות הגדולות בבריטניה, כולל ג'ון לואיס ו-NatWest, סיימו את החברות שלהן בעקבות פרסום "הגרדיאן" על האשמות חדשות על אונס והטרדה מינית בקבוצת הלובי העסקי. ל-CBI עד למשבר היו מעל ל-190,000 חברים המעסיקים כמעט 7 מיליון איש.
הראשונה מבין יותר מ-50 חברות גדולות שהודיעו ביום שישי כי הן מנתקות או מפסיקות את מערכת היחסים שלהן עם ה-CBI הייתה חברה הביטוח אביבה. היא הודיעה על החלטה בשעות הבוקר וטענה כי קבוצת הלובי כבר לא מסוגלת לדבר בשם הקהילה העסקית הבריטית.

ככל הנראה ההחלטה התקבלה לפני שהגרדיאן פרסם את הטענות האחרונות ביום שישי, שבהן אישה טענה כי נאנסה על ידי שני עמיתים כשעבדה במשרד בחו"ל של CBI. מקורות אמרו גם כי אישה אחרת שבסיסה במשרד הארגון בלונדון הוטרדה על ידי עמית לעבודה ב-2018.
הקבוצה מכות השערוריות כבר שכרה את חברת עורכי הדין פוקס וויליאמס כדי לנהל חקירה עצמאית של שורה נפרדת של האשמות שדווחו לגרדיאן על ידי יותר מתריסר עובדים לשעבר, כולל טענה של אישה שהיא נאנסה על ידי מנהל במהלך 2019.
בשבוע שעבר פיטר ה-CBI את המנכ"ל שלו, טוני דנקר, שהתנהלותו הייתה חלק מחקירה אחרת של פוקס וויליאמס, שהתייחסה להאשמות נפרדות לחלוטין על התנהגותו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה