השוק

פלסטופיל רוכשת את 'פולישק אריזה גמישה' ב-13 מיליון שקל

חברת פלסטופיל מודיעה היום (חמישי) על רכישת חברת 'פולישק אריזה גמישה' תמורת 13 מיליון שקל. רונן אלעד: "נדבך נוסף באסטרטגיית הצמיחה של פלסטופיל"
מערכת ice | 
רונן אלעד (צילום יחצ)
חברת פלסטופיל, העוסקת בייצור יריעות פלסטיק רב שכבתיות לתעשיית המזון, מדווחת היום (חמישי) כי חברה בת בבעלות מלאה התקשרה בהסכם עם חברת פולישק לרכישת כלל פעילותה לרבות המוניטין, הציוד והנכסים בתמורה ל-13 מיליון שקל ובתוספת מלאי לפי ערכו למועד ההשלמה.
חברת פולישק עוסקת בייצור יריעות MOPE (פוליאתילן "מתוח") בשוק האריזה עם דגש על יצרני אריזת למינט מתמחזר, תוויות מתכווצות ואריזות. רכישת פולישק תאפשר לפלסטופיל לחזק את פעילותה בחו"ל בד בבד עם גידול בהיקפי ההכנסות, ולשפר את הרווחיות באמצעות סינרגיות עם פעילותה הנוכחית של פלסטופיל.
עורכי הדין שייצגו את פלסטופיל בעסקה הם שרית מולכו, רפי שפירא וניצן נישליס ממשרד ש. פרידמן אברמזון. את חברת פולישק ייצג משרד ארנון, תדמור לוי.

רונן אלעד, יו"ר פלסטופיל ובעל השליטה בחברה, מסר: "רכישת 'פולישק אריזה גמישה' היא נדבך נוסף באסטרטגיית הצמיחה של פלסטופיל, שמטרתה לייצר חברה גלובאלית, צומחת ורווחית, תוך ניצול יתרונות הגודל. עם השלמת הרכישה אנו מרחיבים את היצע המוצרים של פלסטופיל תוך כניסה לתחומי פעילות של פתרונות למחזור אריזות והגדלת מספר לקוחות החברה, תוך שאנו מנצלים את פעילותה את התשתית הקיימת של פלסטופיל ליצירת סינרגיות בין שתי החברות, שיבואו ליד ביטוי הן בהגדלת המכירות בין החברות והן בהתייעלות בצד ההוצאות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה