מינויים

רונן אלעד הכריע: זה המנכ"ל החדש של פלסטופיל

לאחר רכישת הענק של חברת הבת של פסטו-קרגל - פלסטושק, איש העסקים רונן אלעד מקפיץ לעמדת המנכ"ל את מי שיצעיד את חברת פלסטופיל  קדימה
מערכת ice | 
רונן אלעד (צילום יחצ)
לאחר שבחודש שעבר הודיעה חברת פלסטופיל על סיום ההתקשרות עם המנכ"ל איציק בן חנן, החברה הודיעה בשם היו"ר רונן אלעד היום (ראשון) כי מי שיחליף את מקומו הוא נרי נהוראי.  בן חנן כיהן כמנכ"ל החברה מאז דצמבר 2018.
החילוף בצמרת מגיע על רקע תקופה מורכבת לחברה העוסקת בייצור יריעות פלסטיק רב שכבתיות לתעשיית המזון. ברקע: עסקת הענק ב-105 מיליון שקל לרכישת פעילות האריזות הגמישות של פסטו-קרגל, דרך רכישת חברת הבת מהקבוצה - מור תעשיות פלסטיק (פלסטושק), בעסקה שתחזק את כוחה של פלסטופיל בתחום האריזות הגמישות. פלסטו-קרגל שבשליטת סי.אי תעשיות קרטון תאבד למעשה את תחום הפעילות באריזות הגמישות ותיוותר עם ענף הייצור של לוחות ואריזון מקרטון גלי בענפים המקשורים יותר לתעשייה ותוצרת חקלאית.
פלסטופיל נמצאת בשליטת קיבוץ הזורע (48%) יחד עם איש העסקים רונן אלעד המחזיק בכ-16.6% ואף משמש כיו"ר הדירקטוריון. ההחלטה למעשה מזיזה את בן חנן לטובת מנכ"ל פלסטושק שישמש החל מהיום גם כמנכ"ל פלסטופיל, כפי החלטת היו"ר בהודעה לבורסה.

לאחר הרכישה, החברה המשותפת תעסיק כ-370 עובדים בשני אתרי ייצור בשדרות ובקיבוץ הזורע. רונן אלעד יו״ר פלסטופיל ובעל השליטה בחברה,  אמר כי מדובר במיזוג משמעותי בתחום תעשיית הפלסטיק בישראל, וכי הפעילות של שתי החברות משלימה זו את זו, שכן לשתי החברות ישנו מספר גבוה של לקוחות חופפים, ואיחוד מטות החברות יוביל לעליה באפקטיביות בתחום המכירות והשיווק לצד צמצום עלויות מכר והוצאות הנהלה.
רונן אלעד אמר עוד כי החברה המשותפת צפויה להמשיך לצמוח כך שהיקף המכירות של החברה המשותפת יגיע למיליארד שקל והרווח לפני מס יגיע ל-150 מיליון שקל בתוך כארבע שנים. עוד ציין עוד כי יש בכוונת של פלסטופיל להמשיך ולצמוח הן באמצעות צמיחה אורגנית והן באמצעות רכישות בעלות סינרגיה מוכחת לפעילות פלסטופיל בארץ ובחו״ל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה