השוק

בנק מזרחי טפחות ימנע קטסטרופה? זה הסיוע שיעניק

צוותי ההייטק של מזרחי טפחות בישראל, בארה״ב ובאנגליה הודיעו שהם ערוכים להעמיד מגוון פתרונות מהירים לחברות ישראליות שנמנות עם לקוחות סיליקון ואלי בנק
מערכת ice |  5
משה לארי מנכ"ל בנק מזרחי טפחות (צילום יחצ-אבשלום ששוני, מערכת אייס)
גם בנק מזרחי-טפחות מצטרף לבנק, הבינלאומי, דיסקונט ובנק הפועלים ויעמיד שורה של אפשרות סיוע לחברות ההייטק שהסתבכו בעקבות קריסת בנק SVB בעמק הסיליקון בארצות הברית אחרי סוף השבוע האחרון.
ממזרחי טפחות נמסר: "צוותי ההייטק של מזרחי טפחות בישראל, בארה״ב ובאנגליה הודיעו שהם ערוכים להעמיד מגוון פתרונות מהירים לחברות ישראליות שנמנות עם לקוחות סיליקון ואלי בנק".

עוד נמסר בין היתר: "בין השאר יאפשרו פתיחה של חשבונות ויציעו פתרונות למצוקת התזרים שהחברות נקלעו אליה בעקבות קריסת הבנק האמריקני. כבר ביום חמישי נעשתה פנייה יזומה לראשי קרנות ההון-סיכון הגדולות על מנת לסייע ולתת מענה לחברות השונות"
עוד קודם לכן, בעקבות קריסת הבנק SVB בארצות הברית והשפעתה האפשרית על חברות הייטק ישראליות, הורה שר האוצר בצלאל סמוטריץ' על הקמת צוות ייעודי למעקב אחר הסוגיה.
הצוות, בראשות מנכ"ל משרד האוצר עו"ד שלומי הייזלר, יורכב מנציגי משרד האוצר, בנק ישראל, רשות ניירות ערך ורשות החדשנות. הצוות יהיה בקשר עם תעשיית ההייטק המקומית, הקרנות והמוסדות הפיננסים בישראל ובארה"ב לצורך קבלת נתונים וניתוח ההשפעה האפשרית על המשק הישראלי וככל שידרש, לגיבוש מענה לחברות הישראליות.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    זהירות!
    צי, 03/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נקווה שבהתלהבותו הרבה, הבנק לא יסכן את כספי הלקוחות הותיקים.
    סגור
  • 3.
    משכנתא ממזרחי טפחות= חורבן בית אישי! חכו
    מכיר את הצדיקים האלה 03/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שתקפוץ לכם איזה הוראת קבע. הבנק מחכה לשסות בכם את הטרוריסט המשפטי עו"ד אגרהם צבי רוזנברג. הבנק הזה מחריב בתים, הורס משפחות. שומר נפשו ירחק
    סגור
  • 2.
    מזרחי יהיה הבנק הראשון שיגיע לסכנת קריסה
    משה1 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמו ביבי, הבנק מיחצן את עצמו כחמוד ומתוק בעזרת הדמות המתוקה והאהובה של דביר בנדק. בפועל הבנק פרימיטיבי ללא שום כלים מהותיים לבחון סיכונים עם הנהלה אגרסיבית תאוות בצע שלוקחת סיכונים אדירים ולא רציונאלים שמבוססים על שתי רגלים. יותר אשראי שווה בונוס מופרע. התרסקות תיפול על הממשלה. למשטרה אין את הכלים להבין את הפשע ובנק ישראל שותף מלא. לדעתי שנה שנתיים אנחנו במצב של הגנה מפני נושים.
    סגור
  • שטויות
    מומחה 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לבנק חטיבה שלמה של ביקורת סיכונים. בנוסף זה, יש את בנק ישראל שמפקח. חבל סתם לכתוב שטויות
    סגור
  • 1.
    מעולה (ל"ת)
    מומחה 03/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור