השוק

הסטארטאפ Green Swan Lab משלים סבב גיוס מוצלח

הסטארטאפ Green Swan Lab השלים סבב גיוס על סך כ- 2.5 מיליון דולר. כספי הגיוס ישמשו להמשך פיתוח הפלטפורמה והאלגוריתמיקה
מערכת ice | 
פרופ' יוסי קלפטר (צילום אייל טואג)
הסטארטאפ Green Swan Lab השלים סבב גיוס בהיקף של 2.5 מיליון דולר, ובין משקיעיו נמנים ד"ר אברהם כדר, משפחת שיינברג, קרן ההון-סיכון Homeward Ventures והמשקיע ריצ'ארד סנסיר. כספי הגיוס ישמשו להמשך פיתוח הפלטפורמה והאלגוריתמיקה, לגיוס מומחים בינלאומיים במגוון דיסציפלינות ולהרחבת אמצעי השיווק והחדירה לשוק.
Green Swan Lab היא פלטפורמה דיגיטלית הבאה לפתור את פערי הידע של מקבלי ההחלטות בנושאי סביבה, ומחברת בין סטארט-אפים, משקיעים, מקבלי החלטות, תאגידים ומומחי שטח, כדי לפתור אתגרים סביבתיים ולאמת ביצועי ESG. באמצעות בינה מלאכותית ומגוון מומחים מרחבי העולם, החברה מספקת ללקוחותיה דוחות והערכות איכותיות ומפורטות של הפוטנציאל העסקי והסביבתי של פתרונות טכנולוגיים למשבר האקלים, הערכת פרויקטים ועסקאות, ביצועי  ESG ואימפקט של חברות.  
הסטארט-אפ מביא את שיטת ביקורת העמיתים הנחשבת לדרך אובייקטיבית ויעילה לקבלת החלטות, מעולם האקדמיה והרפואה למגזר העסקי. המערכת החכמה של ניהול הידע משלבת בינה מלאכותית ואיסוף דאטה עם רשת מומחים גלובלית ומגוונת, ומתאימה כל שאלה לביקורת העמיתים הרלוונטית ביותר עבורה. בסוף התהליך מונפקים דוחות מומחים לדירוג והערכה של פרויקטים סביבתיים, טכנולוגיות חדשניות ודוחות ESG, וכך GSL מסייעת לחברות ולמשקיעים פיננסיים בתהליך הטרנספורמציה להתייעלות סביביתית.  
בועז נול, מנכ"ל GSL: "שוק הייעוץ בתחום האקלים וה- ESG צומח בקצב מהיר וצפוי לעמוד על 16 מיליארד דולר בשנת 2026. כל חברה, ארגון או משקיע מכל תחום, מחויבים לעשות את ההתאמות הנדרשות להתנהלות סביבתית והתאמה לפרמטרים של ESG, אולם קיימים פערי ידע גדולים מאוד בין הדחיפות וההזדמנות לבין היכולת לקבל החלטה מהימנה".
החברה הוקמה בשנת 2021 על ידי פרופסור יוסף קלפטר, נשיא אוניברסיטת תל אביב לשעבר וחתן פרס ישראל, המשמש כיו״ר הדירקטוריון של GSL, בועז נול, המגיע מעולם בנקאות להשקעות וגיוס כספים לסטארטאפים, המשמש כמנכ״ל, ובועז בנרוש, שותף ומנהל אסטרטגיה של חברת הגיימינג פפאיה, המשמש כמנהל המוצר. לחברה 12 עובדים ועובדות בישראל, לונדון וניו יורק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה