השוק

קרפור בישראל: זה הסכום שתנסה יינות ביתן לגייס

בחצי השנה הקרובה אמורה יינות ביתן להשיק עשרות סניפים של רשת קרפור הצרפתית ברחבי הארץ. כעת היא יוצאת בצעד נוסף להאצת התהליך
מערכת ice | 
אורי קילשטיין (צילום סיון פרג', ויקיפדיה)
יינות ביתן מודיעה היום על מהלך נוסף לקראת הגעת קרפור לארץ, וגיוס של מאות מיליוני שקלים למימון האצת תהליכים.
בהודעת החברה נכתב כי במהלך הרבעון השלישי של השנה ביצעה חברת הבת יינות ביתן תוכניות להתייעלות ורה ארגון, הכוללת הערכות להאצת הסבת הסניפים של יינות ביתן ולביצוע השקה של 50-40 סניפי Carrefour במחצית הראשונה של שנת 2023, הכרוכה בהשקעה כספית מהותית של יינות ביתן בסניפיה. במסגרת זו ולצורך האמור, פועלת יינות ביתן לקבלת מימון בהיקף כולל של כ-200 מיליון ש"ח, כמחצית מתאגידים בנקאיים וכמחצית מבעלי מניותיה, בשלב זה טרם סוכמו תנאי המימון הסופיים מול התאגידים הבנקאיים ויינות ביתן פועלת מולם במשא ומתן.
בהתאם לכך, עתידה החברה לבצע השקעה כספית בהונה העצמי של יינות ביתן, ממקורותיה העצמיים, שתשקף את חלקה היחסי בהשקעה הכוללת של בעלי המניות (כ-40 מיליון ש"ח), כאשר גובה ההשקעה הסופי של החברה יקבע כתלות בשיעור ההשתתפות של יתר בעלי המניות של יינות ביתן בהשקעה כאמור וכפועל יוצא מהפעלת זכות המצרנות העומדת לרשות החברה ובעלי המניות האחרים. 
הערכות החברה בקשר עם מימון יינות ביתן כאמור לעיל, מהוות "מידע צופה פני עתיד", כהגדרתו בחוק ניירות ערך, התשכ"ח-1968, המתבסס, בין היתר, על הערכות החברה בהתחשב במשאים ומתנים שמנהלת החברה כאמור, ויכול שתהיינה מושפעות מגורמים שאינם בשליטת החברה, לרבות מגורמי הסיכון הכרוכים בפעילותה. לפיכך, אין כל ודאות כי יועמד המימון בתנאים האמורים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה