השוק

טוויטר תחת מתקפה של ביידן: "כלי שפולט שקרים לעולם"

נשיא ארה"ב במסר קשה נגד הרשת החברתית: " אין עורכים יותר באמריקה. אין עורכים. איך אנחנו מצפים שילדים יוכלו להבין מה עומד על כף המאזניים?"
מערכת ice | 
ג׳ו ביידן, דונלד טראמפ (צילום פייסבוק/דונלד טראמפ, ג'ו ביידן, pixabay)
נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן אמר אמש (שישי) כי אילון מאסק רכש בטוויטר פלטפורמת מדיה חברתית שמפיצה שקרים ברחבי העולם. טוויטר פיטרה מחצית מכוח העבודה שלה ביום שישי, אך אמרה שהקיצוצים היו קטנים יותר בצוות האחראי למניעת הפצת מידע מוטעה, מכיוון שמפרסמים משכו הוצאות על רקע חששות לגבי מתן התוכן.
ביידן אמר בגיוס כספים: "ועכשיו ממה כולנו מודאגים: אילון מאסק יוצא וקונה בגד ששולח - ופולט שקרים בכל העולם... אין עורכים יותר באמריקה. אין עורכים. איך אנחנו מצפים שילדים יוכלו להבין מה עומד על כף המאזניים?"

מזכירת העיתונות של הבית הלבן, קארין ז'אן-פייר, אמרה לכתבים מוקדם יותר כי ביידן היה ברור לגבי הצורך להפחית דברי שטנה ומידע מוטעה. "האמונה הזו מגיעה לטוויטר, היא מגיעה לפייסבוק ולכל פלטפורמת מדיה חברתית אחרת שבה משתמשים יכולים להפיץ מידע מוטעה", אמרה.
לפני שהשלים את הרכישה המתוקשרת של הרשת החברתית, מאסק הבטיח להחזיר את חופש הביטוי תוך מניעת צניחה של טוויטר ל"נוף גיהנום". אבל מפרסמים גדולים הביעו חשש מהשתלטותו במשך חודשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה