השוק

אמנון שעשוע עושה היסטוריה עם מובילאיי: "התחלנו בקטן"

 המייסד והמנכ"ל סיפר באיגרת ללקוחות לקראת הנפקת הענק של מוביליאיי: "אני צופה דרך ארוכה לפנינו, ומחויב מתמיד להמשיך את העבודה המשותפת ולייצר יחד עתיד בטוח יותר. הפכתי את האתגרים הללו למטרה שלי, ואני מצפה להוביל את מובילאיי להגשמת ההזדמנות שלפנינו"
מערכת ice | 
אמנון שעשוע מנכ"ל מובילאיי (צילום ויקיפדיה)
מובילאיי החלה להיסחר היום (רביעי) בנאסד"ק תחת הסימול MBLY בעקבות הנפקתה ע"י חברת האם, אינטל. בהתבסס על הרזומה החדשני והמוצלח של מובילאיי כחברה של אינטל, ההנפקה פותחת את ערכה של מובילאיי עבור בעלי המניות וזו גם ההנפקה הישראלית הגדולה בכל הזמנים.
היום (רביעי) מצוינת חזרתה של מובילאיי לשווקים הציבוריים מאז שנרכשה על ידי אינטל בשנת 2017. אינטל ומובילאיי ציינו את אבן הדרך מנאסד"ק בטיימס סקוור, ניו יורק; ממטה מובילאיי בירושלים; ומשאר משרדיה של החברה ברחבי העולם. 
המנכ"ל והמייסד אמנון שעשוע מסר: "לקוחותינו היקרים, היום פתחנו פרק חדש ומרגש בהיסטוריה של מובילאיי, כשהפכנו שוב לחברה ציבורית. מניית "MBLY" החלה להיסחר בבורסת נאסד"ק ממש לפני זמן קצר, וזהו דבר מרגש מאוד. מובילאיי חוזרת לעיני הציבור, באופן גלוי ומשמעותי יותר משהייתה בעבר. בחמש השנים האחרונות, תחת אינטל גדלנו ושגשגנו, וכיום אנו יוצאים גדולים וחזקים יותר, מוכנים לספק את צרכי השוק, החל ממערכות הבטיחות הפופולריות כיום ועד לפתרונות נהיגה אוטונומית מלאה".

עוד הוסיף: "תקופה זו, בה היינו חברת בת מלאה של אינטל, סייעה בהאצת העסקים שלנו ואפשרה לנו לצאת מוכנים לקראת פרק חדש זה. בחמש השנים האחרונות פיתחנו וסיפקנו בהצלחה גרסאות מתקדמות ביותר של טכנולוגיות הליבה הדרושות למערכות המתקדמות ביותר לסיוע לנהגים (ADAS): טכנולוגיות המיפוי Road Experience Management™ (REM™) ; מדיניות הנהיגה Responsibility-Sensitive Safety (RSS) ; מערכת החישה True Redundancy™ ; והדורות המתקדמים ביותר שלנו של מערכות על שבב (SoC), הנקראות EyeQ® , המשלב סיליקון ותוכנה. כל אחת מטכנולוגיות אלו משפרת את היכולות של המערכות לסיוע לנהג הבסיסיות (ADAS) ומאפשרת שרשרת רחבה של פתרונות פרמיום המייצרים ביקוש צרכני חדש".
שעשוע המשיך: "מאז ה-EyeQ הראשון שלנו, יותר מ-800 דגמי רכב יוצרו בשילוב מערכות של מובילאיי בתוכם, וסה"כ יותר מ-125 מיליון רכבים המצוידים בטכנולוגיה שלנו. חלומנו הוא שבכל רכב תהיה טכנולוגיית סיוע לנהג המצילה חיים. יחד נוכל להפוך את החזון הזה למציאות. המסע של מובילאיי התחיל לפני יותר משני עשורים, מתוך אמונתי כי טכנולוגיית ראייה ממוחשבת יכולה לסייע במניעת תאונות דרכים ולהציל חיים. התחלנו בקטן וגדלנו במהירות לחברה גלובלית המספקת מערכות סיוע ליותר מ-50 יצרניות רכב. אני צופה דרך ארוכה לפנינו, ומחויב מתמיד להמשיך את העבודה המשותפת ולייצר יחד עתיד בטוח יותר. הפכתי את האתגרים הללו למטרה שלי, ואני מצפה להוביל את מובילאיי להגשמת ההזדמנות שלפנינו".
לסיום מסר: "אני רוצה להודות באופן אישי לכל חברי הצוות של אינטל ומובילאיי, יחד עם השותפים החיצוניים שלנו, שעבדו ללא לאות במשך חודשים רבים, כדי לאפשר ליום הזה לקרות. זוהי לא טריטוריה חדשה עבורנו. פעלנו באופן עצמאי לפני ובמהלך תקופתנו עם אינטל, מימנו בעצמנו את המו"פ שלנו, ואת הפיכתנו מספק טכנולוגיה, לכזה המאפשר מוביליות. אני בטוח ביכולת שלנו להמשיך לצמוח ולשגשג כחברה בורסאית. אנו מצפים ליצור את עתיד התחבורה באמצעות מערכות היחסים המוצלחות שלנו איתכם, הלקוחות המוערכים שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה