השוק

מובילאיי מתפוצצת: משלימה הנפקה של 16.7 מיליארד דולר בוול סטריט

מובילאיי השלימה את הנפקתה בוול סטריט על פי שווי של 16.7 מיליארד דולר הגובה מהתחזיות בשבוע שעבר. מדובר בסכום נמוך משמעותי ממה שציפו רק לפני מספר חודשים
מערכת ice | 
אמנון שעשוע מנכ"ל מובילאיי (צילום ויקיפדיה)
חברת מובילאיי השלימה את הנפקת החברה בוול סטריט לפי שווי של 16.7 מיליארד דולר ומכריזה כי הצליחה לגייס 960 מיליון דולר לפני הנפקה של 45.76 מיליון מניות בשווי התחלתי של 21 דולר. לפי מובילאיי, חברת ג'נרל אטלנטיק השקיעה 100 מיליון דולר. סכום הגיוס עשוי לגדול ב-130 מיליון דולר נוספים בחודש הקרוב באם החתמים יממשו את האופציה שיש ברשותם.
זוהי חזרה ראשונה לשוק הציבורי של מובילאיי חמש שנים לאחר שנמכרה לאינטל תמורה 15.3 מיליארד. מניית החברה תחל להיסחר היום תחת הסימבול MBLY. אינטל מחזיקה 94% מהמניות לאחר ההנפקה ואילו לציבור שוחררו 6% בלבד. ההנפקה מבוצעת מתוך תקווה שהביקוש למניות מובילאיי יעלו את מחיר המניה וכתוצאה מכך את ערך החברה ויחזירו אותה לערכים גבוהים יותר בהם הייתה עד לפני מספר חודשים.
מנכ"ל אינטל, פט גלסינגר, הצהיר כבר בשבוע שעבר בכנס של העיתון "וול סטריט ג'ורנל"  כי "שוק הרכבים האוטונומיים הוא סגמנט חזק לצמיחה. אנחנו מאמינים כי מובילאיי צריכה להיות ציבורית וזאת הדרך הכי טובה לממש את הפוטנציאל שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה