השוק

מי עדן בהחלטה דרמטית: עוזבת את יפאורה לטובת טמפו

חברת המים המינרליים, מי עדן, חתמה על הסכם הפצה עם חברת טמפו. בכך יגיעו לסיומן 17 שנים של שיתוף פעולה עם יפאורה תבורי. מה הסיבה למהלך?
מערכת ice |  2
אלון אלפרוביץ, מנכ"ל קבוצת מי עדן (צילום פייסבוק/ מי עדן, אילן בשור, ויקיפדיה)
מכה לחברת שיווק המשקאות הקלים "יפאורה תבורי". "טמפו משקאות בע"מ" דיווחה היום לרשות לניירות ערך כי ביום 21.9.22 סוכם עם חברת "מי עדן" כי תהפוך להיות המפיצה הבלעדית של החברה. בכך, שיתוף הפעולה בין יפאורה למי עדן יסתיים אחרי 17 שנים של פעילות משותפת.
אורכו של ההסכם בין טמפו למי עדן הינו לשש שנים, אך עם הארכה אוטומטית לשש שנים נוספות במידה ואף אחד מהצדדים לא יודיע כי ברצונו לצאת מההסכם. תחילת ההסכם הינו עוד 18 חודשים שכן מדובר בהודעה מוקדמת לחברת יפאורה.
 
אלון אלפרוביץ', מנכ"ל מי עדן: "לאחר התלבטויות רבות החלטנו בקבוצת מי עדן לסיים את התקשרות ההפצה עם חברת 'יפאורה תבורי' שהייתה לנ לבית בשבע עשרה השנים האחרונות. אני רוצה להודות מקרב לב ליפאורה תבורי על הדרך הארוכה שצעדה אתנו".
אלפרוביץ' הסביר את הבחירה בחברת טמפו שקשורה עבור הרחבת התפוצה עבור הצרכנים: "במסגרת הסכם שיתוף הפעולה החדש עם טמפו אנו שואפים להגביר את נוכחות המותג בשווקים אליהם טרם הגענו כגון ברים, בתי מלון ומסעדות, לפתח ולהשיק מוצרים חדשים בתחום המים המינרליים ועוד".
דבריו של אלפרוביץ' מהווים מכה נוספת ליפאורה, אשר נראה כי ההסכם בין שתי החברות הגביל את מי עדן מלהתפתח. החברה נפגעה כבר השנה בעקבות מס הסוכר שהוטל על המשקאות המתוקים ומכירותיה במחצית הראשונה של השנה ירדו בכ-15% לעומת אשתקד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מגיע להם, אנשים מגעילים…. קארמה חוזרת על מעשים רעים (ל"ת)
    מגיע 10/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אולי זה יבטל את הכוחניות של יפאורה
    לקוח ..לא מרוצה 10/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין חברה בשוק שמתנהלת בכזו כוחניות. יכלו למכור פי 2 מים בלי המשחקים של ההנהלה שם.. יושב לו מנהל בשם כפיר. מקשה על הכל מתנה התניות שחלקם לא חוקיות .לא מגיע לפגישות נועל לקוחות והכל כי הוא יכול. מפטרים אנשים רק בגלל שלא עשו כדברו. אולי שמי עדן יצאו הם יבינו שהתניה והשריר היא לא הדרך. נעשים דברים לא חוקיים בחובת הזמנה ובמינימום כמות.. שווה בדיקה
    סגור