השוק

האלימות בהשקה הכריעה: חנות NIKE שרק נפתחה - נסגרת

בעקבות ההתפרעות באירוע הפתיחה של הסניף בשרונה תל אביב, החנות החדשה של NIKE תהיה סגורה במהלך הימים הקרובים כדי להיערך לביקוש הגדול ונמסר עידכון כי היא תפתח מחדש לקהל הרחב לאחר צאת ראש השנה, בתגבור משטרת ישראל
מערכת ice |  1
נייקי (צילום unsplash)
ההשקה של חנות NIKE הגדולה ביותר בישראל הערב (רביעי) הסתיימה כמעט באסון, כאשר ריטיילורס השיקה את הסניף החדש והנוצץ של בקניון עזריאלי שרונה, ואליו הגיעו כ-8,000 מבקרים בסך הכל שפשוט לא הצליחו לשמור על איפוק.
אבל העומס הרב גרם לעימותים בין העומדים בתור ותמונות קשות של דחיפות וצעקות מצאו את דרכן לרשתות החברתיות ואכן, לאחר כשעה, החליטו המארגנים כי: "החלטנו לעצור את הכניסה ולסגור את החנות, מתוך דאגה לשלום לקוחותינו".

בהודעה שנמסרה בהמשך הערב מטעם ריטיילורס מפעילת נייקי בישראל: "הערב השקנו את החנות החדשה של נייקי בישראל בקניון עזריאלי שרונה, אליה הגיעו אלפי מבקרים. לאחר כשעה החלטנו לעצור את הכניסה ולסגור את החנות, מתוך דאגה לשלום לקוחותינו".
על פי ההודעה, החנות החדשה של NIKE תהיה סגורה במהלך הימים הקרובים כדי להיערך לביקוש הגדול ונמסר עידכון כי היא תפתח מחדש לקהל הרחב לאחר צאת ראש השנה, בתגבור משטרת ישראל ותהיה פתוחה החל משבע בבוקר עד חצות בימים רביעי וחמישי. האם התמונות המזוויעות הללו יחזרו גם בהמשך?
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הצחקתם אותי
    שאול WWE 09/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מדינה של מפגרים
    סגור