השוק

הראל ויזל במהלך ענק: חנות NIKE הגדולה בישראל נפתחת

NIKE פותחת את החנות הגדולה בישראל: ריטיילורס, מפעילת חנויות NIKE במספר מדינות בעולם, תפתח את החנות הגדולה ביותר של נייקי בישראל במגדל עזריאלי שרונה בתל אביב. החנות תציע חווית קנייה מתקדמת שטרם נראתה כמותה בישראל. החנות החדשה תשתרע על 3 קומות בשטח עצום של 2100 מ״ר, בהשקעה של 50 מיליון שקל
מערכת ice | 
הראל ויזל (צילום פייסבוק/ מיננה, דימה טליאנסקי)
ריטיילורס, מפעילת חנויות NIKE במספר מדינות בעולם, פותחת את חנות  NIKEהגדולה ביותר בישראל, בקניון הבוטיק עזריאלי שרונה. החנות משתרעת על שלוש קומות, בשטח של 2,100 מ״ר. סכום ההשקעה נאמד ב 50 מיליון שקל. זאת החנות הראשונה בארץ שעומדת בתקן Leed Gold התקן האמריקאי לבנייה ירוקה. 
החנות תציע את מגוון הקטגוריות הנרחב ביותר- כדורגל, כדורסל, אימון, ריצה, ג'ורדן ואופנה בנוסף לקטגוריות חדשות ובלעדיות כמו ביגוד ונעלי טניס, קולקציית אימון לנשים בהריון ואחרי לידה, ביגוד עבור נשים במידות גדולות ועמדות NIKE BY YOU לעיצוב באופן אישי. 
 



החנות החדשה תציע חווית קנייה דיגיטלית מתקדמת שטרם נראתה כמותה, עם מגוון מוצרים רחב, שירות וחווית קנייה ייחודית. פתיחת החנות בעזריאלי שרונה הינה חלק ניכר מאסטרטגיית ההתרחבות של ריטיילורס, השואפת להגיע ל- 80-100 חנויות NIKE  בפעילות באירופה עד סוף שנת 2025.


מספר החנויות שריטיילורס מפעילה ברחבי העולם הוא 163 בישראל 107, באירופה 47 ובקנדה 9 חנויות. ריטיילורס פתחה בשנה האחרונה חנויות באוסטריה, צ'כיה, שוודיה ובמדינות נוספות ברחבי אירופה. בשנה הקרובה תפתח NIKE חנויות בחוויה ייחודית ועוצמתית בקונספט דומה לשרונה גם בבודפשט, אנטוורפן, מונטריאול ועוד. 
הראל ויזל אילן גרבי מורן ויזל שי פנקס דנה עזריאלי תומר צפניק קרדיט שוקה כהן.jpg" />

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה