השוק

הראל ויזל עוזב את פוט לוקר: זו עסקת המיליונים

שנתיים בלבד אחרי שריטיילורס מבית פוקס נכנסה לפעילות פוט לוקר באירופה, החברה מסיימת את הפעילות ותמכור את חלקה לפוט לוקר בסכום של 5.8 מיליון אירו, כאשר היא בוחרת בצד של נייקי
מערכת ice |  1
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי)
בהמשך לדיווח של ריטיילורס מה-19 ביולי 2022, בדבר דיונים בין החברה לבין פוט לוקר אירופה ביחס ליחסים העסקיים בין הצדדים באירופה, ובין היתר, בדבר רצונה להשלמת עסקה במסגרתה רכשה החברה את החזקותיה של החברה לחזק את פעילותה בהפעלת חנויות נייקי של פוט לוקר אירופה בחברת נייקי המשותפת, עדכנה היום (שני) ריטיילורס מבית פוקס כי נחתם הסכם בין החברה לבין פוט לוקר אירופה והחברה ההולנדית המשותפת, חברת פוט לוקר המשותפת בדבר מכירת החזקותיה של החברה בחברת פוט לוקר המשותפת (בהיקף של 49%) לפוט לוקר אירופה, באופן שעם השלמת העסקה, פוט לוקר אירופה תחזיק במלוא הבעלות (100%) בחברת פוט לוקר המשותפת.
חברת פוט לוקר המשותפת החלה את פעילותה בחודש אוקטובר 2020 ,ונכון למועד הדוח, מפעילה (בעצמה ובאמצעות חברות המוחזקות על ידה) 22 חנויות פוט לוקר הממוקמות ב-3 מדינות באירופה. התמורה בגין רכישת מניות החברה בחברת פוט לוקר המשותפת נקבעה לסך של כ-5.8 מיליון יורו, המשקף את חלקה היחסי של החברה בהשקעות הוניות בחברת פוט לוקר המשותפת (סך של -8.7 מיליון יורו) ובניכוי חלקה היחסי של החברה בהפסדים הצבורים של חברת פוט לוקר המשותפת בגין התקופה החל ממועד הקמתה.

מועד השלמת העסקה נקבע ליום 31 בדצמבר 2022 ,לבקשת פוט לוקר אירופה ועל מנת לאפשר לה להתארגן לשינוי כתוצאה מהעסקה. מובהר כי השלמת העסקה אינה כפופה להתקיימות תנאים מתלים. להערכת החברה, כתוצאה מהעסקה לעיל, החברה צפויה לרשום בדוחותיה הכספיים לרבעון שלישי 2022 הפסד ישיר בסכום שאינו מהותי.
כמו כן, לצד ההסכם, התקשרו החברה ופוט לוקר אירופה בתיקון להסכם הרישיון להפעלת חנויות פוט לוקר בישראל, במסגרתו הוארכה תקופת הסכם הרישיון (אשר הינו בתוקף עד אוקטובר 2026) עד אוקטובר 2030 בשיעור תמלוגים קבוע, וכן הוענקה לחברה הנחה בסכום קבוע וחד פעמי של 1.9 מיליון יורו בתשלום תמלוגים, בהתאם למנגנון שנקבע בתיקון להסכם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוא ממשיך להפסיד כספים
    מבין 09/2022/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תבדקו בערך הסטוקים במחסנים שמדווחים על פי 100 ושווה פרוטה
    סגור