שיווק ופרסום

פרסומת השבוע: NIKE - אי אפשר לעצור את הספורט

הפרסומת של NIKE מחברת קטעים מעשרות ענפי ספורט מרחבי העולם ומעבירה מסר של כוח ואחדות, בתקופה בה הקורונה משתלטת על חיינו. וכל זה - בלי יום צילום אחד 
מערכת ice | 
פרסומת NIKE
הפרסומת שכובשת את העולם בשבועות האחרונים הגיעה לחיינו בתקופה בה ספורט הפך למשימה הרבה יותר מורכבת מבעבר בשל מגבלות הסגר. 
 
אז בהיעדר האפשרות לכנס ימי צילום עם עשרות משתתפים ובמקום להשקיע מיליוני דולרים בפרסומות, בNIKE מצאו דרך מקורית אחרת, עריכה דיגיטלית של קטעים בהשתתפות עשרות ספורטאים בענפים שונים מרחבי העולם. במסך מפוצל, ב-NIKE הצליחו ליצור שילוב מרהיב (ודורש דיוק כירורגי) שממחיש יותר מכל את החשיבות בכוח פנימי, נחישות ואחדות. התוצאה - לפניכם. 

 
"יש לנו אחריות להפוך את העולם הזה למקום טוב יותר" אומרים בפרסומת, ובנייק ממשיכים "תמיד נחזור חזקים יותר, כי אף אחד לא יכול לעצור את מה שנוכל לעשות ביחד". 
 
וזה כנראה המסר שב-NIKE רצו להעביר. למרות שהקורונה השתלטה על חיינו, פגעה בכלכלה והביאה למותם של מאות אלפים ברחבי העולם, אין זה אומר בהכרח שעלינו לעצור את כל מה שעשינו בחיינו, בטח שלא ספורט, שכבר הוכיח את עצמו כמפלט נפשי וצורך בריאותי. 
 
בשונה משבועות קודמים, החלטנו ב-ice לצאת מעבר לגבולות ישראל, ולבחור בפרסומת של NIKE כזו המעבירה מסר בעל חשיבות שמתאים גם לנו הישראלים. כשההגבלות על המשק הופכות קשות יותר ויותר, צריך גם את מי שיזכיר לנו שאפשר, בתוך כל הקלחת הזו, גם לחיות אחרת. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה