השוק

אלון רבוע כחול מקדימה פירעון אג"ח בהיקף של מאות מיליונים

הפירעון המוקדם מגיע, לאחר שבשבוע שעבר העבירו חברות הביטוח המרכזיות, גופי גמל ופנסיה מובילים וחברות קרנות הנאמנות העיקריות בשוק ביקושים בסך של 1.2 מיליארד ש"ח לשלוש הנפקות של הקבוצה
מערכת ice | 
מוטי בן משה (צילום אניה בוכמן)
אלון רבוע כחול, שבבעלותו המלאה של איש העסקים מוטי בן משה, הודיעה על פדיון מוקדם חלקי לסדרת אג"ח ד' של החברה, בהיקף של 400 מיליון שקל (ע.נ.) מתוך סדרה כוללת של כ 676 מיליון שקלים (ע.נ.). אג"ח סדרה ד' של אלון רבוע כחול הנה סדרה שקלית, המובטחת בשעבוד על מניות דור אלון ורבוע נדל"ן. הסדרה נושאת ריבית שנתית (קופון) בשיעור של 4.6% ונסחרת בתשואה לפדיון (ברוטו) של 3.8% למח"מ של 0.35 שנים. הפירעון ייעשה באופן יחסי לכלל מחזיקי האג"ח (פרו-ראטה), והוא יבוצע ביום 29 בספטמבר 2022.
אלכס סורז'קו, סמנכ"ל אלון רבוע כחול, מסר כי "הפדיון המוקדם של חלק מסדרה ד' צפוי לחסוך בעלויות המימון של החברה בשנה הקרובה ולהגדיל עוד יותר את גמישותה הפיננסית בשנים הבאות, וזאת במקביל לתהליך של ירידה ברמת המינוף לכ-25%, שמירה על יתרות נזילות מספקות והמשך הרחבת הפורטפוליו המגוון. האסטרטגיה הפיננסית הסדורה והקפדנית שלנו – בחברה האם ובחברות הבנות – מאפשרת לנו להמשיך בהשבחת הפעילות הקיימת בחברות הפורטפוליו, ובמקביל להמשיך גם בפיתוח עסקי, תוך העצמת הערך והאיתנות הפיננסית, ואפילו בשים לב לתרחישים האפשריים השונים בשוקי ההון בארץ ובעולם".
 
הפירעון המוקדם מגיע, לאחר שבשבוע שעבר העבירו חברות הביטוח המרכזיות, גופי גמל ופנסיה מובילים וחברות קרנות הנאמנות העיקריות בשוק ביקושים בסך של 1.2 מיליארד ש"ח לשלוש הנפקות של הקבוצה. החברה האם אלון רבוע כחול נענתה להצעות בהיקף של יותר מחצי מיליארד שקל, וגייסה כ-537 מיליון שקל באמצעות הרחבת סדרות האג"ח ו' ו-ז' ואילו החברה הבת דור אלון השלימה גיוס בהיקף של כ-330 מיליון שקל באמצעות הרחבה של סדרה ז' את ההנפקות הובילה אקסטרה מייל חיתום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה