השוק

מגדל בדרך לקאמבק? השינויים הצפויים בהנהלת החברה נחשפים

שלמה אליהו, בעל השליטה בחברה, מחזיר את אריה מינטקביץ לתפקיד דירקטור בחברה – חצי שנה לאחר שפינה את מקומו. בנוסף, החל החיפוש אחר יו"ר חדש

מערכת ice |  1
מגדל ביטוח (צילום Magma Images)
שלמה אליהו, בעל השליטה בחברת הביטוח מגדל, יחזיר את אריה מינקביץ לתפקיד דירקטור בחברה – כך לפי הפרסום הבוקר בעיתון "כלכליסט". באותה ידיעה פורסם גם שאליהו שוקל למנות את איזי כהן, לשעבר מנכ"ל מגדל ביטוח, לתפקיד יו"ר החברה.
מינקביץ איבד את מקומו בדירקטוריון של חברת הביטוח ושל חברת־האם 'מגדל אחזקות' יחד עם חברי דירקטוריון נוספים בנובמבר האחרון. הרקע למהלך היה רצונו של אליהו למנות את רונן אגסי כמנכ"ל, אך נחסם על ידי הדירקטוריון בראשותו של היו"ר יפתח רון־טל אשר העדיף למנות את שגיא יוגב לתפקיד.
 
אליהו קיווה שהחלפת הדירקטורים תחזיר לו את הובלת החברה אך רון־טל המשיך לבסס את מעמדו ולהתחזק. לבסוף, החליט אליהו שלא להאריך את כהונתו של רון־טל אשר יעזוב את החברה כשנה בלבד לאחר שמונה לתפקיד.
 
כעת, אליהו בוחן כמה מועמדים לתפקיד יו"ר 'מגדל ביטוח' וביניהם איזי כהן, שהתפטר בשבוע שעבר מתפקידו כדירקטור חיצוני בחברת איי.די.איי ביטוח המחזיקה ב'ביטוח ישיר'. כהן שימש בעבר כמנכ"ל מגדל ביטוח, לפני שזו נמכרה לאליהו ב-2012.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דפקט אמיתי השלמה אליהו הזה
    אסף 08/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין רגע דל אצלו... חבל, מגדל יכלה להיות חברה מצוינת בלעדיו
    סגור