מדדים ומחקרים

מגדל ביטוח בשיפור מתמשך שנה שניה ברציפות ברוב בפרמטרים

מגדל, חברת חסכון ארוך הטווח המובילה בישראל, מוקמה במקום הראשון בתחום ביטוח חיים משולב חסכון ובשלישיה הראשונה בתחומי הפנסיה והגמל. החברה רואה חשיבות רבה במתן שירות מוביל בתחומים אלה, לצד המשך שיפור השרות בשאר התחומים
מערכת ice | 
ענת ליכטיג אחיעז (צילום גיל חרמוני)
חברת מגדל ביטוח מציגה שיפור מתמשך זו השנה השניה ברציפות ברוב בפרמטרים שנבדקו על ידי הממונה על שוק ההון והביטוח במדד השרות לשנת 2021 שפורסם היום (ג').
החברה מוקמה במקום הראשון בתחום ביטוח חיים משולב חסכון ובשלישיה הראשונה בתחומי הפנסיה והגמל.
מגדל הינה חברת חסכון ארוך הטווח המובילה בישראל ורואה חשיבות רבה במתן שירות מוביל בתחומים אלה, לצד המשך שיפור ויעול השרות בשאר תחומי פעילותה.
ענת ליכטיג-אחיעז, מנהלת חטיבת שרות ומשאבים והממונה על השרות בחברת מגדל ביטוח, מסרה: ״נושא שרות הלקוחות הוגדר כבר לפני כשנתיים כפרויקט מנכ״ל ונמצא בראש סדר העדיפויות של הנהלת החברה. אנו גאים להמשיך ולהראות שיפור דרמטי בשביעות הרצון מהשרות בכל תחומי הפעילות ובעיקר בתחום חסכון ארוך טווח בו."
"אנחנו גאים להיות מובילי שוק הן מבחינת היקף הפעילות, הן ברמת השרות והן בתשואות. בין התחומים הבולטים עליהם שמנו דגש השנה- שרות בתחום הפנסיוני, שרות יעודי לאזרחים ותיקים ושרות למבוטחי הרכב.״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה