השוק

חברת דירוג האשראי S&P מעלה את הדירוג לספאינס ל-AA

ספיאנס מחזיקה בסדרת אג"ח דולרי בהיקף של 200 מיליון שקל; רוני על-דור מנכ"ל ונשיא החברה: בעשור האחרון צמחנו בקצב שנתי ממוצע של 17% מידי שנה; S&P: צופים המשך הצמיחה האורגנית בחברה במקביל לירידה ברמות החוב
ניצן כהן | 
רוני על-דור, מנכ"ל סאפיינס (צילום יוסי אלוני, יחצ)
חברת דירוג האשראי מעלות S&P העלתה את דירוג החוב של סאפיינס ל-AA ישראלי עם תחזית יציבה. רוני על-דור, נשיא ומנכ"ל סאפיינס: "סאפיינס צמחה בקצב של כ-17% בממוצע בשנה במהלך העשור האחרון, תוך שיפור הרווחיות וידעה לייצר תזרים מזומנים חזק".
בנימוקי העלאת הדירוג כותבים כלכלני 'מעלות S&P' כי העלאת הדירוג מיוחסת למגמת הצמיחה בהיקפי הפעילות של סאפיינס, שיפור ביחסים הפיננסים והמשך ציפייה לצמיחה אורגנית של החברה בשנתיים הקרובות, במקביל לקיטון הצפוי בהיקף החוב. כמו כן, תחזית הדירוג היציבה משקפת את הערכת כלכלני חברת הדירוג שסאפיינס תשמור על מעמדה בשוק פתרונות התוכנה בצפון אמריקה, אירופה וב-APAC (אסיה ופסיפיק) עם ציפייה שהחברה תמשיך במגמת הצמיחה לצד ביצוע רכישות של חברות בתחומים דומים או משיקים, תוך שמירה על יציבות בביצועים התפעוליים.

בחודש שעבר, דיווחה חברת סאפיינס על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2022 המלמדות על המשך צמיחה בהכנסות, שיפור בשיעור הרווח התפעולי ועלייה ברווח הנקי לבעלי המניות, במונחי Non-GAAP. ההכנסות ברבעון צמחו בכ-6.8% לכ-117.7 מיליון דולר, שיעור הרווח התפעולי ברבעון עלה לכ-17.6% לעומת כ-17.2% ברבעון המקביל אשתקד והרווח הנקי לבעלי המניות עלה ברבעון בכ-16% לכ-17.3 מיליון דולר, במונחי Non-GAAP.
סאפיינס עוסקת בפתרונות טכנולוגיים לחברות הביטוח. החברה פעילה במעבר לשירותי מיחשוב ענן בחברות הביטוח. לסאפיינס למעלה מ-600 לקוחות ב-30 מדינות, והיא מציעה למבטחים בתחומי רכוש ונפגעים, פיצויי עובדים וחיים, את מערך הפתרונות המקיף ביותר, למוצרי הליבה ולמוצרים משלימים, כולל פתרונות לביטוח משנה, פיננסי וציות, נתונים ואנליזה, דיגיטל וניהול החלטות. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה