השוק

גיל שויד בולע את ספקטרל הישראלית ב-60 מיליון דולר

ספקטרל עוסקת בפיתוח מערכות הגנה על מפתחי קוד (מתכנתים) ושמירה על הקוד מתחילת העבודה עליו; ספקטרל גייסה מאז הקמתה כ-6 מיליון דולר בסבב גיוס אחד (בשלב ה-seed)
ניצן כהן | 
גיל שוויד, מנכ"ל צ'ק פוינט (צילום ויקיפדיה, מתוך עמוד הפייסבוק של צ'ק פוינט)
צ'ק פוינט הודיעה מוקדם יותר על רכישת הסטארט אפ הישראלי ספקטרל בתמורה ל-60 מיליון דולר. ספקטלר גייסה עד היום ממשקיעים כ-6 מיליון דולר ושווי החברה במכירה עומד על 60 מיליון דולר, כך שמדובר בתשואה טובה למשקיעים בשלב הגיוס המוקדם שעשתה החברה (שלב ה-seed).
ספקטרל הוא סטארט אפ ישראלי הממוקד במפתחי הקוד וביצירת הגנה על הקוד מהרגע הראשון. החברה הוקמה ב-2020 ע"י ליאור ראובן, אורי שמאי, עידן דידי ודותן נחום והיא מעסיקה 20 עובדים. בסך הכל מספר המפתחים  שעושים שימוש במערכת של החברה מורכבים מיותר מ-300 ארגונים והיא מנהלת קהילת Open Source  גדולה.
 
הנחות העבודה מדברות היום על מעבר מהיר מאוד של מפתחים לפיתוח על תשתיות ענן כשעד 2023, למעלה מ-500 מיליון אפליקציות ושירותים דיגיטליים יהיו מושתתים ומפותחים בענן, מה שמייצר אתגרי הגנה משמעותיים ומידיים למי שמפתח אפליקציות בענן. דליפות מידע, מיסקונפיגורציות ועוד. בכדי להתמודד עם אתגר ההגנה המשמעותי הזה, מפתחים נדרשים להשתמש בכלים מתאימים שיבטיחו את הגנת הענן כבר בשלב הקידוד.
הכלים של Spectral למעשה ממוקדים כאמור במפתחים ובהגנה על הקוד מראשיתו ומספקים סקירת קוד מהירה בתשתית, מניעת התערבות חיצונית בקוד, זיהוי של "סודות ליבה", זיהוי דליפת source code ועוד. הטמעת המוצרים לוקחת פחות מחמש דקות והסקירה המקיפה מתבצעת בתוך שניות.
צ'ק פוינט תשלב את המוצרים הנ"ל בפלטפטורמת ה- Infinity  שלה כחלק מוצרי הגנת הענן ( (CloudGuard, ובכך תהפוך לפלטפורמת ההגנה הרחבה ביותר בתעשייה – מקוד ועד לענן. הרכישה צפויה להיסגר באופן מלא בטווח הזמן המיידי.
ד"ר דורית דור, סמנכ"לית המוצרים, מחקר ופיתוח בצ'ק פוינט: "כמובילים עולמיים בהגנת ענן, אנחנו תמיד בוחנים כיצד תתפתחנה טכנולוגיות ההגנה בענן, ומשקיעים כבר היום במגמות הללו. הרכישה של Spectral הינה רכישת הענן החמישית שלנו בשנים האחרונות, והיא מבטאת את המחויבות שלנו למפתחים בענן. אנחנו נתמוך בקהילה החשובה הזו ובכך נתקדם עוד צעד קדימה במשימה שלנו לספק הגנת ענן אוטומטית, ישימה ובטוחה על כל סוגי הענן ועבור כלל השימושים בו".
דותן נחום, מנכ"ל ומייסד משותף של Spectral : "המטרה שלנו היא לאפשר למפתחים לבנות תוכנות ללא חשש. ההצטרפות שלנו לצ'ק פוינט תאפשר לנו להגיע ליותר מפתחים ביותר אזורים בעולם ולבנות את הקהילה שלנו באופן מהיר ואפטקטיבי מתמיד. השילוב של יכולות הגנת הענן העמוקות ומודיעין האיומים של צ'ק פוינט ביחד עם המוצרים הייחודיים שלנו, יאפשרו ליותר ארגונים ומפתחים ברחבי העולם לקבל את ההגנה הטובה ביותר לשלבי הפיתוח, בכלים שזוכים לאמון ולהערכה גדולה כבר היום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה