השוק

תחנות הדלק במהלך ענק: זה השדרוג לבעלי הרכבים החשמליים

דלק ישראל יחד עם ZEN ENERGY תפרוס עשרות עמדות טעינה חשמליות בתחנות הדלק שלה ברחבי הארץ, עלות טעינה מהירה תהיה תחרותית ותאפשר טעינה של כ-70% מתכולת הסוללה בתוך רבע שעה
כפיר אדר |  6
יורם אייל מנכ"ל דלק ישראל (צילום לנס הפקות', אתר Zoko Energy)
ZEN ENERGY  הקשורה לזוקו שילובים ודלק, חברת הדלק הישראלית, חתמו היום (ראשון) על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי, במסגרתו יקימו עמדות טעינה מהירה בתחנות מרכזיות של דלק ברחבי הארץ.
בשלב הראשון יוקמו 40 עמדות טעינה ב-40 תחנות מרכזיות של דלק אשר נבחרו לפי מיקומן בצירי תנועה ראשיים המאפשרים נסיעה רציפה גם לטווחים ארוכים כגון: מצפה רמון, ראש פינה ותל אביבעם אופציה לפרישת עמדות טעינה נוספות בהמשך. עמדות הטעינה שמיוצרות ע"י חברת SIEMENS הינן אוניברסאליות, קלות ונוחות לתפעול. העמדות יהיו בהספקים של 150KW. עלות טעינה מהירה תהיה תחרותית ותאפשר טעינה של כ 70% מתכולת הסוללה בכ-15 דקות.
 
יורם איל, מנכ"ל דלק ישראל מסר: "כחלק מאסטרטגיית החברה, אנו שואפים לספק לצרכנים  שלנו חווית איכות במגוון רחב של מוצרים  ושירותים הקשורים ברכב ובדרך. כחלק מהמהפך שעובר שוק הרכב לתחבורה חכמה, חסכונית ונקיה, ראינו לנכון לחבור לקבוצת זוקו ולחדור לשוק הטעינה החשמלית. המטרה היא להרחיב את החוויה שאנו מעניקים  לנהגים למענה במכלל העולמות שמציעה דלק ישראל: תדלוק, חוויה קמעונאית, עולמות הגז הביתי וחווית הקפה".
יוסי עזריה מנכ"ל ENERGY ZEN אמר: "השנים הקרובות יהיו שנות הצמיחה המשמעותית בכניסת הרכב החשמלי וההיערכות בהיבט תשתית הטעינה מתבקשת ברמה הלאומית. ההסכם עם חברת דלק הינו אסטרטגי ומצטרף ללקוחות נוספים אשר בחרו בשיתוף פעולה עם ZEN בתחום זה. אנחנו מודים לחברת דלק על האמון ויוצאים לשיתוף פעולה ארוך טווח להקמה של עמדות איכותיות וביצוע הפרויקטים בסטנדרטיים הגבוהים ביותר. החברות יבצעו בחינה מתמדת של היצע הטכנולוגיה על מנת להעניק ללקוחות את השירות המיטבי והמהיר בטעינת הרכבים החשמליים".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    יוזמה מבורכת . תחשבו גם על אזור השפלה . (ל"ת)
    אריק 01/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    זוקו שילובים
    יאצקקק 01/2022/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתם חייבים לראות את הסרטון של הבחור ששרף את הטרקטור שלו מחוץ למתחם שלהם כתגובה לשירות המחפיר שקיבל מהם. לא מפתיע. בהצלחה לחברת דלק, מקווה שעשתה חוזה מדופן מכל הכיוונים.
    סגור
  • 3.
    טעינה מהירה מחייבת אגירת אנרגיה
    חיים ישראל 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    באיזה טכנולוגיה ישתמשו ? לא רשום . האגירה היא החלק המעניין .
    סגור
  • 2.
    מצויין סוף סוף משהו נורמלי ולא חניות בקניון תת קרקעי (ל"ת)
    גד 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 1.
    המדינה תשבש את הטעינה, כי זה מוריד הכנסות מדלק. (ל"ת)
    יוסי 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • אתה קונספירטור לא מתחסן? (ל"ת)
    גד 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור