השוק

ישי דוידי מפתיע: ישקיע 800 מיליון שקל בתחום הסיעוד

פימי שבשליטת איש העסקים ישי דווידי נכנסת לאחד התחומים שנחשבים לחמים ביותר בכלכלה ורוכש את רשת הסיעוד עמל לפי שווי של מיליארד שקל
ניצן כהן | 
ישי דוידי (צילום יונתן בלום)
קרן פימי, אחת ממנהלות קריות ההשקעה הגדולות והמעניינות בישראל שבשליטת איש העסקים ישי דווידי. נכנסת לתחום הסיעוד.
הקרן תרכוש את רשת בתי האבות עמל לפי שווי של מיליארד שקל כשפימי תרכוש 80% ותשקיע ברכישה 800 מיליון שקל.
תחום הסיעוד נחשב בשנים האחרונות אחד התחומים החמים עולם הכלכלי, בטח זה שמנהל השרעות לטווח ארוך והכניסה של פימי לתחום נחשבת למשמעותית לענף בדל העובדה שהיא מסמנת את הכיוון אליו הולכות ההשקעות האלטרנטיביות בעולם ניהול הכסף.
באופן עקרוני, תוחלת החיים בישראל (ובעולם המערבי) עולה וכך גם איכות החיים בגיל השלישי ולכן נוצר ביקוש הולך וגדל למקומות אליהם יכולים בני הגיל השלישי לעבור ולתהגורר בהם ולקבל שירותים ברמה גבוהה, אפילו של בית מלון, למשך שנים ארוכות.
בני הגיל השלישי צברו די נכסים וכסף שהם יכולים להרשות לעצמם שירותי דיור מוגן בעלויות גבוהות ולכן הענף הזה זוכה לביקוש גבוה שעל פי ההערכות יילך ויגדל, ככל שהשיפור הטכנולוגי בעולמות הרפואה יימשך.
תחום הדוור המוגן רווי הון. כלומר, יש צורך בהשקעות גבוהות כדי לאתר מקום רלוונטי, לגייס כוח אדם מתאים ולהשקיע בציוד מתאים ולכן כניסה של גוף כמו פימי יכולה לסמן את הכיוון לשאר מנהלי ההשקעות שאינן דורשות נזילות לטווחים קצרים.
רשת עמל נחשבת לרשת השלישית בגודלה בישראל עם נתח שוק של קצת יותר מ-10% מהשוק הזה. הרשת מפעילה 14 בתי אבות עם 1,300 מיטות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה